Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

De som har vært i polen med hvite busser, husker nok dette bildet her.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DSC01701.jpg

7178338[/snapback]

Mm, jeg har ca samma bildet, bare at det lå ei rose der.

 

De som har vært i polen med hvite busser, husker nok dette bildet her.

7178338[/snapback]

Vil jeg vite hva det er?

7178349[/snapback]

Nei >.<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mengele var spesielt interessert i tvillinger. Alle tvillinger ble plassert på en egen brakke. Nesten alle eksperimentene hans var av tvilsom vitenskapelig verdi, og med total mangel på etikk. Eksperimentene inkluderte blant annet å forandre øyenfarve på barn med å sprøyte kjemikalier inn i øynene deres, amputasjoner og brutale operasjoner. I ett eksperiment prøvde han å få to tvillinger til å bli siamesiske tvillinger ved å sy hovedpulsåren deres sammen, men dette resulterte bare i alvorlige infeksjoner. Nesten alle de overlevende ifra Mengeles eksperimenter ble myrdet.

 

Ingen av eksperimentene Mengele utførte, gav mer kunnskap om kroppens funksjoner.

For en syk syk mann.

Lenke til kommentar
Hjelpes! Vi var aldri i Polen med skolen.. Jævlig synd, jeg syntes sånt er veldig intressant, selvom det er helt sykt at sånt faktisk har skjedd.

7178424[/snapback]

Det var helt sinnsykt å være der, helt surrealistisk, men utrolig interessant.

Hadde med to tidsvitner, et ektepar, mannen hadde vært i tre av de fire konsentrasjonsleirene vi besøkte mens kona fortalte om tilstandene i Norge.

Det føles helt sinnsykt at jeg har bilder av det samma som historiebøkene har.

Menja.

Lenke til kommentar
Det var helt sinnsykt å være der, helt surrealistisk, men utrolig interessant.

Hadde med to tidsvitner, et ektepar, mannen hadde vært i tre av de fire konsentrasjonsleirene vi besøkte mens kona fortalte om tilstandene i Norge.

Det føles helt sinnsykt at jeg har bilder av det samma som historiebøkene har.

Menja.

7178475[/snapback]

Tviler ikke.. Har så lyst til å dra for å se.

Vi var i Dachau og Bergen-Belsen med familien for noen år tilbake. Husker ikke så utrolig mye, da det er grenser for hvor spennende en jente på 12 år syntes sånn er. Blæh.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...