Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som så mine fyllemendlinger i natt får n¨å en forklaring. Jeg husker hvordan jeg mista kortet mitt.

 

Jeg ble nekta adgang til utestedet vi skulle på, fordi jeg var for full. (tredje helga på rad btw, jeg burde bannes derfra snart) så kom det en utlending bort til meg og sier at han kan hjelpe meg inn på stedet, fordi han kjenner dørvakta, som også var utlending. Alt han trenger er legitimasjon og inngangspenger. Så jeg gir han en 200-lapp og bankkortet mitt, og så stikker han bare avgårde med det.

 

Jeg er så sinnssykt godtroende. Skal slutte å stole på folk.

7175259[/snapback]

 

Ewww :(

 

Håper du har vært hos Politiet :/

Lenke til kommentar
Jeg mente mer at det ikke var interessant for andre enn de i vårt lille samfunn. Hvem andre skulle bry seg, liksom?

 

Sitter det virkelig en fyr som anonymt surfer på OT-Baren og irriterer seg over hvor stygge de i RPP er, for så å lage video av det?

7175214[/snapback]

Jeg tror nok vi snakker en disgruntled bruker. Jeg nevner ikke navn, men jeg fikk høre at han visstnok hadde mye imot meg. Jeg tror ikke det begrenser søket noe særlig. :wee:

Lenke til kommentar
skorupu, den er kjip! Du har vel sperra kortet nå?

7175280[/snapback]

 

Ja, har sperra det. Men jeg fant ikke ut at jeg hadde mista kortet mitt før klokka 04-05 i går. Hele gårsdagen er egentlig tåkelagt.

 

Edit: og jeg har ikke vært hos politiet nei. Burde djeg det? Det kommer vell aldri til å ha noe å si.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...