Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Marley neida tuller bare.. Men er enig, føler nå er at det er ikke  trygt å ha bilder ute på nett..

7175153[/snapback]

 

Det er kjipt liksom. Jeg følte inntil her om dagen at bildene var reservert vårt lille samfunn her. Men det er kanskje litt naivt.

7175177[/snapback]

Tja... man kan jo f.eks. gjøre det slik at OT-baren kun kan leses av innloggede medlemmer med minimum 10 dagers medlemskap og 10 poster eller et eller annet hvis det blir et stort problem... :hmm:

Lenke til kommentar
Det er kjipt liksom. Jeg følte inntil her om dagen at bildene var reservert vårt lille samfunn her. Men det er kanskje litt naivt.

7175177[/snapback]

Ganske :p

7175183[/snapback]

 

Jeg mente mer at det ikke var interessant for andre enn de i vårt lille samfunn. Hvem andre skulle bry seg, liksom?

 

Sitter det virkelig en fyr som anonymt surfer på OT-Baren og irriterer seg over hvor stygge de i RPP er, for så å lage video av det?

Lenke til kommentar
datating tenk om  det var noen herfra som gjorde det? kanskje det var b-real som gjorde det.. bare et eksempel..

7175212[/snapback]

 

Det tror jeg det var også, det er jo artigere for en som sitter på forumet å se reaksjonene eller bare en helt random kar lager den helt uten videre. Men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar

Youtube har blitt kontaktet og vi vil og skal forfølge saken så langt det går, rekner med at filmen blir fjernet og vi får utlevert IP-adresse® snart så vi kan få kastet ut noen personer herfra. Og eventuelt noe mer om det skulle bli aktuelt.

:whistle:

 

 

Makan til folk som både går inn for å flame brukere, henge ut brukere og bryte norsk lov appåtil...

Lenke til kommentar

De som så mine fyllemendlinger i natt får n¨å en forklaring. Jeg husker hvordan jeg mista kortet mitt.

 

Jeg ble nekta adgang til utestedet vi skulle på, fordi jeg var for full. (tredje helga på rad btw, jeg burde bannes derfra snart) så kom det en utlending bort til meg og sier at han kan hjelpe meg inn på stedet, fordi han kjenner dørvakta, som også var utlending. Alt han trenger er legitimasjon og inngangspenger. Så jeg gir han en 200-lapp og bankkortet mitt, og så stikker han bare avgårde med det.

 

Jeg er så sinnssykt godtroende. Skal slutte å stole på folk.

Lenke til kommentar
Youtube har blitt kontaktet og vi vil og skal forfølge saken så langt det går, rekner med at filmen blir fjernet og vi får utlevert IP-adresse® snart så vi kan få kastet ut noen personer herfra. Og eventuelt noe mer om det skulle bli aktuelt.

:whistle:

 

 

Makan til folk som både går inn for å flame brukere, henge ut brukere og bryte norsk lov appåtil...

7175253[/snapback]

 

Jeg har balltre og gaffateip? :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...