Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"leieboeren" min hadde besøk inatt av en kompis. De hadde to 1,5 litere med cola så jeg gadd ikke si ifra at de ikke skulle drikke den lille usle halvliteren jeg hadde gjemt innerst inne i kjøleskapet.

Faen i hævlete om de har klart å holde seg unna den! Jeg som kjøpte den på fredag for at jeg skulle ha den idag!  :wallbash:

Hva faen gjør jeg med sånt? Hva skal jeg si?

7173831[/snapback]

Er vel på tide å kvitte seg me'n?!

God morgen forresten :D

Lenke til kommentar

Ja. Hvis han sier at han ikke har råd til å kjøpe en brus til 20 spenn (som han må gå 20 min hver vei for å kjøpe) burde han ikke drikt den opp. Det jeg er redd for er at han bare skal slå psyken min ned og si at "Jeg kan til helvete se å drikke opp cola-slumpen i stedet" Nå kommer vi til å bli uvenner igjen fordi jeg ikke klarer å si ting pent, og han er lite tolerant over meg og har kort lunte.

Sjokk.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
mushi prøv å si det på pent måte, hvis ikke.. kjeft på ham, blir han sint? kast ham ut, ferdig med det

7173885[/snapback]

Det er komplett umulig for meg å si noe pent til richard, så irritert jeg er på han. Hadde jeg ikke vært så jævla snill hadde han blitt kasta ut da han nesten brente ned leiligheten og fikk oss kasta ut.

Lenke til kommentar
Prøv kaffe :) Høres ut som han går deg på nervene:(

7173928[/snapback]

Jeg liker ikke kaffe desverre. Jeg bare sitter her og er sinna. :mad: Gud, jeg er irritert. Snakka med kompisen nå, og han nekter for at de har drekt den opp.

Han den bare fordampa og ligger plutselig tom på stuebordet?

Lenke til kommentar
Oh, ahoy thar, Demille. :)

Rapport igjen? Dere har uhørt mye å gjøre på skolen synes jeg.

Send det på mail og skriv det ut på skolen :wee: It works.

7173923[/snapback]

Naboen var så snill atte :)

....det koster 1,- per ark å printe ut på skolen vår tror jeg. Gidder ikke bruke en femtilapp på det når jeg har en snill nabo :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...