Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper det var Hollywood-klasse over det hele.

7172070[/snapback]

Hadde det vært Hollywood, hadde hele kvartalet gått opp i flammer. :p

7172082[/snapback]

 

Selvfølgelig, hvordan kunne jeg glemme det?

 

Hele byen ville sett ut som Paris og New York i Armageddon.

 

Så, det går som følger, Zeromac fyller bensin i lighteren sin, men uten at han legger merke til det kommer det litt på hånden hans, og når han skal sjekke om den virker, så blusser hånda hans opp, om ikke det skulle vært nok, så han har i forkant blitt forgiftet med nitroglyserin. Når flammene kommer i kontakt med nitroglyserinet i blodet sprenger først hele hånda hans, så hele han.

Bensinbeholderen han fylte med går også opp i lufta, og helt uten grunn sprenger alt rundt han. Alle vulkanene får utbrudd samtidig av skjelvene eksplosjonen skaper og lava flyter ut i gatene overalt.

 

And then they're all abducted by ALIENS :w00t: !

Lenke til kommentar
Sorry mac, men alkofri øl smaker pest

7171993[/snapback]

 

Hvorfor ser du så skummel ut på det bildet i avataren, og ser ut som en søt, god og snill bamse på de andre? :p

7172002[/snapback]

 

Hehe, avataren ble laget i forbindelse med noe internt mellom meg og en kompis..så begynte folk å assosiere meg med avataren og dermed har jeg ikke byttet. Nickbyttet var nok for denne gang ;)

Lenke til kommentar
Ø.B.: Explain please.

7172599[/snapback]

Supportergjeng,busstur til sarpsborg. Se L.I.K. knuse Sparta^^

 

Fra bussen dro kl 09.00 var det drekking. Virka ikke helt normalt i starten men det gikk seg til. Greide å lage litt liv i hallen også :p Kom hjem for ikke så lenge siden, men tenkte det var tryggest å droppe byturen. Billigst det.

 

Høres kanskje ikke så morsomt ut. men dærsken :tease:

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Supportergjeng,busstur til sarpsborg. Se L.I.K. knuse Sparta^^

 

Fra bussen dro kl 09.00 var det drekking. Virka ikke helt normalt i starten men det gikk seg til. Greide å lage litt liv i hallen også :p Kom hjem for ikke så lenge siden, men tenkte det var tryggest å droppe byturen. Billigst det.

7172614[/snapback]

 

Endelig vinner LIK igjen... :)

Flotte nyheter!

 

NP: Toby Keith - I Love This Bar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...