Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når de er så dumme fortjener de nesten å stryke med. Unnskyld meg, men de lærer ikke uten erfaring.

7167913[/snapback]

 

Jeg er 15 år og drikker ikke Vodka/sprit. Har aldri vært full heller, kanskje beruset men. Den jenten er så dum. I følge vitner som var der før drakk hun som bare faen.

Lenke til kommentar
Når de er så dumme fortjener de nesten å stryke med. Unnskyld meg, men de lærer ikke uten erfaring.

7167913[/snapback]

 

Jeg er 15 år og drikker ikke Vodka/sprit. Har aldri vært full heller, kanskje beruset men. Den jenten er så dum. I følge vitner som var der før drakk hun som bare faen.

7167927[/snapback]

Hold deg til øl, spritt er bøll. For mye sprit går alltid galt og du er jæveligere dagen etter.

Lenke til kommentar
En jente som drakk vodka og som var helt død, hvit som et lik og slapp. Når vi ringte til foreldrene brøt helvete løs. De klikka på oss og la skylda på oss, men vi hadde ikke vært med på dette før. Jeg kom opp kl 01.00 og da var nesten alle fulle, fan hva skulle jeg gjøre.

 

Har seriøst aldri vært så redd i hele mitt liv.

 

Jeg er 15 år..

7167873[/snapback]

Hahahahahah. Get used to it.

Lenke til kommentar
Skal man drikke sprit, så drikk polvare eller heimbrent som noen andre har drukket før deg, så du veit at du ikke blir blind.

7167960[/snapback]

 

Som jeg sa litt lenger oppe. Jeg drikker ikke sprit, bare de idiotiske kameratene mine som gjør det. Jeg drikker øl :)

Endret av brd
Lenke til kommentar
En jente som drakk vodka og som var helt død, hvit som et lik og slapp. Når vi ringte til foreldrene brøt helvete løs. De klikka på oss og la skylda på oss, men vi hadde ikke vært med på dette før. Jeg kom opp kl 01.00 og da var nesten alle fulle, fan hva skulle jeg gjøre.

 

Har seriøst aldri vært så redd i hele mitt liv.

 

Jeg er 15 år..

7167873[/snapback]

Hahahahahah. Get used to it.

7167966[/snapback]

 

Ikke når du er 15 år

Lenke til kommentar
En jente som drakk vodka og som var helt død, hvit som et lik og slapp. Når vi ringte til foreldrene brøt helvete løs. De klikka på oss og la skylda på oss, men vi hadde ikke vært med på dette før. Jeg kom opp kl 01.00 og da var nesten alle fulle, fan hva skulle jeg gjøre.

 

Har seriøst aldri vært så redd i hele mitt liv.

 

Jeg er 15 år..

7167873[/snapback]

Hahahahahah. Get used to it.

7167966[/snapback]

 

Ikke når du er 15 år

7167981[/snapback]

Ikke bry deg om Axes :ph34r:

 

* 10hi *

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Roan litt du nå verdensmester DNA.

7167951[/snapback]

Hva feiler det deg i dag? Eller la meg se alle dager.

7167964[/snapback]

Du vet att virksomheten av alkohol er forskjellig til person og person? Det stemmer veldig bra, bare fordi du har vært full en gang, behøver du ikke å oppfordre folk til hva som er galt og rett.

Lenke til kommentar
Skal du drikke sprit, drikk tequila. Skal du drikke noe med mindre i, drikk øl.

 

 

Rule of life.

7167968[/snapback]

 

 

Stort sett enig med deg der, Marley.

Tequila er så og si den eneste drikkbare spriten :p

 

Men noe med mindre i...

Vin er da virkelig en slager :love:

 

Eneste ølet som går an er Wychwood's Hobgoblin som ikke var så lett å skaffe i Norge fant jeg ut...

Samt Guinness :love:

Lenke til kommentar
En jente som drakk vodka og som var helt død, hvit som et lik og slapp. Når vi ringte til foreldrene brøt helvete løs. De klikka på oss og la skylda på oss, men vi hadde ikke vært med på dette før. Jeg kom opp kl 01.00 og da var nesten alle fulle, fan hva skulle jeg gjøre.

 

Har seriøst aldri vært så redd i hele mitt liv.

 

Jeg er 15 år..

7167873[/snapback]

Hahahahahah. Get used to it.

7167966[/snapback]

 

Ikke når du er 15 år

7167981[/snapback]

Nja, det avhenger av hvilket samfunn. Her drikker alle mindreårige, skjedd mange ganger dette. Når jeg var 13 år, sniffet jeg bensin. Så var en lillebror av kompisen min med og han sniffet så han sovnet oppe i tanken. Han kom inn i stua til foreldrene, så sier foreldrene; "Åh herregud, for en bensinlukt!". Dette var da gutten som var bakfjern, fullfjern osv. Han ble også pumpet på sykehuset. :) Dette skjer jo kunn om du tar for mye, mange som gjør det, noen takler det på forskjellig måter.

 

Hvis jenta ikke drakk mer enn 350ml er hun ikke stor, eller har erfaring. Litt over en halvflaske er normalt på en helg, eller en hel.

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...