Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
YEEEEY! :w00t:

7166336[/snapback]

Tihi.

Jeg har drukket et stort glass sjokomelk. Vondt i magen. Er det fler som ikke klarer å drikke rein melk? Jeg tror det kommer av at jeg ikke drikker melk ofte nok.

7166344[/snapback]

tåler ikke melk jeg så kanskje det er derfor jeg blir kvalm av sjokomelk :D

Lenke til kommentar

BTW- et lite quiz spm

Før i tiden klarte ikke mennesker å kvitte seg med et av stoffene i melken. Noe som gjorde at man ikke kunne drikke melk. Men gjennom mange ti tusener av år har gjort at menneskene kan bryte ned dette stoffet. Noen som vet hvilket stoff jeg tenker på ?

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar

Jeg har drukket et stort glass sjokomelk. Vondt i magen. Er det fler som ikke klarer å drikke rein melk? Jeg tror det kommer av at jeg ikke drikker melk ofte nok.

7166344[/snapback]

Jeg kan ikke drikke rein melk, skjønner ikke hvorfor!! Eller jeg kan det, men da blir jeg kvalm og vil spy etterpå :p Merkelig =/

Lenke til kommentar

Jeg kan også drikke en liter melk til frokost om jeg føler for det. Noe jeg ikke pleier å gjøre men det hender.

Newt32: Kalsium var feil svar :)

Det at vi kunne tåle det stoffet er en av de viktigste genene for den enorme befolkningsveksten de siste 10 000 årene.

Det var egentlig ikke ment å lage en quiz her da men. : ) en får vel gå da vi har andre tråder til det.

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...