Gjest Yoshi Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Vegard_ må du alltid nevne rumpa hans? har du problem med hans rumpe eller? 7165194[/snapback] Ja, jeg har et problem med rumpa hans, er det så vanskelig å forstå?? Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Bør jeg bytte til den? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Gjør ikke så mye. Dama er på kino med en venninne, jeg sitter her og skumleser noe biologi på nettet...har også fått unnagjort en engelskoppgave. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Patrick han er bi, og det betyr ikke at han liker hans rumpe.. eller? 7165217[/snapback] Jeg vet han er bi, men jeg prater endel mer med han enn deg og har en helt annen vinkling og ett helt annet innsyn enn hva du har. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg veit ingen ting om ham, jeg sier bare det han sa til meg.. ok? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Bør jeg bytte til den? 7165220[/snapback] Nei, jeg finner rumpa til Fabian Stang støtende, så da kan du bytte til noe helt annet. F.eks. rumpa til Birger Løkeng. (Med bukse på, så klart..) Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Foretrekker Dunst men et problem.. det er jo at mange har jo kvinner i sin avatar.. Jeg følger ikke andres vei, jeg skaper min egen vei Endret 27. oktober 2006 av Fox Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Fortrekker Dunst men et problem.. det er jo at mange har jo kvinner i sin avatar.. Jeg følger ikke andres vei, jeg skaper min egen vei 7165257[/snapback] .patrick har den heiteste avataren Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Egentlig Fox, så er den avataren bare teit og stygg. Men du må gjerne beholde den om du absolutt må vise frem rassen til Fabian over hele forumet. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Fortrekker Dunst men et problem.. det er jo at mange har jo kvinner i sin avatar.. Jeg følger ikke andres vei, jeg skaper min egen vei 7165257[/snapback] .patrick har den heiteste avataren 7165266[/snapback] Ja, du liker deg sjæl, det er iallfall sikkert Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg veit ingen ting om ham, jeg sier bare det han sa til meg.. ok? 7165243[/snapback] Hva er det jeg har sagt til deg, da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja, du liker deg sjæl, det er iallfall sikkert 7165276[/snapback] Egentlig ikke, men fy fader så god jeg er på å late som Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Bare at du er bi... Endret 27. oktober 2006 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Bare at du er bi... 7165284[/snapback] Ja, men noe mer? Ringer det en bjelle om jeg sier "Rumpa til Fabian Stang?". Bør vel ikke være en overraskelse at jeg gir uttrykk for irritasjon over avataren din nå lenger, har sagt det før. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Nei... Du er paranoid, ikke mitt problem.. Du nevner stadig rumpa hans, ditt problem.. Om du har problem med det, så ikke nevn hans rumpe da? Tragisk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 En overraskelse ble til da jeg kom. OZ-dvd'ene hadde kommet. Da har jeg 6 sesonger med Oz å kose meg med. Fox, ta pms-pillene dine i dag du... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Paranoid? Å få en naken, utrent, hengende mannerumpe over skjermen hver gang jeg ser innleggene dine har da ikke noe med paranoia å gjøre? Og jeg nevner bare rumpa hans i den sammenheng at den er irriterende, ekkel og distraherende. Grunnen til at jeg begynner å bli sur, er at du skulle ha det til at jeg var kåt på rumpa til Fabian Stang, noe jeg overhodet ikke har gitt uttrykk for. Ja, jeg har problemer med å se rumpa hans til stadighet og håpet du kunne gjøre noe med det. Bilder går jo ikke bort om man slutter å snakke om dem. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) b-real huh? Vegard_ klager jo på meg... Kul deg ned ok? *riste med rumpa* Vegard_ nei, det med paranoid at du tror jeg plager deg pga du er bi... Når du blir sur om jeg spøker om hans rumpe, ikke min feil siden du nevner stadig hans rumpe.. Du må faen meg tåle litt, og ikke nevn rumpa om du vil ikke bli spøket.. Du spøker jo med meg, jeg tar bare igjen Forresten om du liker ikke avataren min, så blokk avataren da? Er ikke så vanskelig det Endret 27. oktober 2006 av Fox Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Heisann på dere alle sammen. Hva snakkes det om her da? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg liker rumpa til Fox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg