Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bør jeg bytte til den?

7165220[/snapback]

Nei, jeg finner rumpa til Fabian Stang støtende, så da kan du bytte til noe helt annet. F.eks. rumpa til Birger Løkeng. :love: (Med bukse på, så klart..)

Lenke til kommentar
Bare at du er bi...

7165284[/snapback]

Ja, men noe mer? Ringer det en bjelle om jeg sier "Rumpa til Fabian Stang?". Bør vel ikke være en overraskelse at jeg gir uttrykk for irritasjon over avataren din nå lenger, har sagt det før.

Lenke til kommentar

Paranoid? Å få en naken, utrent, hengende mannerumpe over skjermen hver gang jeg ser innleggene dine har da ikke noe med paranoia å gjøre?

Og jeg nevner bare rumpa hans i den sammenheng at den er irriterende, ekkel og distraherende. Grunnen til at jeg begynner å bli sur, er at du skulle ha det til at jeg var kåt på rumpa til Fabian Stang, noe jeg overhodet ikke har gitt uttrykk for.

Ja, jeg har problemer med å se rumpa hans til stadighet og håpet du kunne gjøre noe med det. Bilder går jo ikke bort om man slutter å snakke om dem.

Lenke til kommentar

b-real huh? Vegard_ klager jo på meg... Kul deg ned ok?

*riste med rumpa*

Vegard_ nei, det med paranoid at du tror jeg plager deg pga du er bi...

Når du blir sur om jeg spøker om hans rumpe, ikke min feil siden du nevner stadig hans rumpe.. Du må faen meg tåle litt, og ikke nevn rumpa om du vil ikke bli spøket.. Du spøker jo med meg, jeg tar bare igjen

Forresten om du liker ikke avataren min, så blokk avataren da? Er ikke så vanskelig det

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...