Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hylo jeg mener ikke å hype, men det erjo det folk her klager stadig på.. At folk lager meningløse tråder..

7164005[/snapback]

#13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.
Lenke til kommentar
Hylo det har skjedd mange ganger før.. at folk prøver å diskutere/klage med/mot mods/admin.. Hvorfor får jeg plutselig ikke lov

B-real tviler at tråden finnes fra før...

7164034[/snapback]

k. Jeg bare argumenterer mot bedreviteri uansett. :)

Fredrik: DET KAN DU OG. :(:(

Lenke til kommentar

Herr Brun takk :) Fyfaen pinnepølse er digg, er stappmett nå...

Men dere, mobilen min vil ikke slå på.. Hva skal jeg gjøre?

Neida, bare et spøk.. Mobilen funker fin den

tuller bare med deg B-real :tease:

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Jeg har vært på loppemarket. Har kjøpt en tøff sukker-strø-ting. Tror den egentlig er for sirup, men det gjør ingenting.

Også kjøpte jeg de mest harry te-lys-holderne jeg noengang har sett. Det er sånne små glass til å ha lysene i, og de har LEOPARD-MØNSTER! :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...