fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hylo jeg mener ikke å hype, men det erjo det folk her klager stadig på.. At folk lager meningløse tråder.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hylo jeg mener ikke å hype, men det erjo det folk her klager stadig på.. At folk lager meningløse tråder.. 7164005[/snapback] #13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Vi har en kategori for det meste. La oss legge ned SO, vi finner sikkert andre steder å diskutere.7163971[/snapback] Gjerne for meg. fox: Så da kan du lære deg å benytte søk. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hylo det har skjedd mange ganger før.. at folk prøver å diskutere/klage med/mot mods/admin.. Hvorfor får jeg plutselig ikke lov B-real tviler at tråden finnes fra før... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Skal ha WoW lan med to venner i kveld, noen jenter på forumet som kan NE female dansen som vil komme? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Skal ha WoW lan med to venner i kveld, noen jenter på forumet som kan NE female dansen som vil komme? 7164035[/snapback] Hopp i havet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 phew, da starter russebilen igjen! bare noen som hadde glemt å skru av tenninga, så batteriene var flate x] Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hylo det har skjedd mange ganger før.. at folk prøver å diskutere/klage med/mot mods/admin.. Hvorfor får jeg plutselig ikke lov B-real tviler at tråden finnes fra før... 7164034[/snapback] k. Jeg bare argumenterer mot bedreviteri uansett. Fredrik: DET KAN DU OG. :( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) B-real tviler at tråden finnes fra før...7164034[/snapback] Det vet du ikke før du har søkt. Endret 27. oktober 2006 av b-real Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Hylo nei du kverulerer ' Uansett nå er maten klar, 15min var det visst Kos dere EDIT:B-real sant nok Endret 27. oktober 2006 av Fox Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hylo nei du kverulerer ' 7164057[/snapback] Nope. Kverulering er når en argumenterer uten å ha ordentlige argumenter, noe som ikke er et faktum her. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Men da er vi igang med flasketuten peker på rett i min hals igjenn! Pilsing og party i kveld WOOOAH Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hylo: kverulere,:stadig klage og si imot. Altså å krangle bare for å krangle/være vanskelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Føles nesten ut som LAN dette...strømmen har gått og man sitter i mørket og bare sløver...håper aggregatet snart går til helvette. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Herr Brun takk Fyfaen pinnepølse er digg, er stappmett nå... Men dere, mobilen min vil ikke slå på.. Hva skal jeg gjøre? Neida, bare et spøk.. Mobilen funker fin den tuller bare med deg B-real Endret 27. oktober 2006 av Fox Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Da skal jeg sikkert til et LAN senere i kveld og møte broderen og eksen. Broderen er greit, men eksen? helvete heller. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har vært på loppemarket. Har kjøpt en tøff sukker-strø-ting. Tror den egentlig er for sirup, men det gjør ingenting. Også kjøpte jeg de mest harry te-lys-holderne jeg noengang har sett. Det er sånne små glass til å ha lysene i, og de har LEOPARD-MØNSTER! :!: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Noen venner av meg har tekstet . Sjekk også ut , der jeg er business man. Sug og svelg, ha en trivelig helg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Flodhest har sett før.. Filmen er bra laget Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Disco'n har jeg vel ikke postet her før tror jeg. Er så lættis. Vel, vel, la oss fortsette off-topic! Endret 27. oktober 2006 av flodhest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg