Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hva er bedre? At en lider, eller 100 personer rundt lider?

7163655[/snapback]

Herre! Hadde jeg dødd ville max 15 stk savna meg.

Er jo mange som tror at selvmord er den siste utvei men er ikke det. Man føler ikke sånn for alltid og man blir ikke mobbet for alltid f.eks.

7163661[/snapback]

Men selv om mobbiga etc. stopper betyr ikke det at amn er helt fin igjen!

Du har mye innsikt. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei.. Feks noen her, går rundt og sutrer.. At de har ikke liv, at folk driter i dem, at de orker ikke å trene, at blablabla.. Har de aldri tenkt å gjøre noe med det selv? DET HJELPER IKKE Å VENTE PÅ AT NOEN SKAL RYDDE OPP FOR DEG OG REDDER DEG

7163672[/snapback]

Og det der er det dummeste jeg har hørt idag. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Nei.. Feks noen her, går rundt og sutrer.. At de har ikke liv, at folk driter i dem, at de orker ikke å trene, at blablabla.. Har de aldri tenkt å gjøre noe med det selv? DET HJELPER IKKE Å VENTE PÅ AT NOEN SKAL RYDDE OPP FOR DEG OG REDDER DEG

7163672[/snapback]

Man skal ikke snakke om ting man ikke veit en dritt om, og da spesiellt emner som det her.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

7163655[/snapback]

Tror ikke... Det er flere som bryr seg om deg uten at du veit om det..

Hvorfor ligger vi i toppen når det gjelder selvmord i verden? Min teori er at det er pga rikdom.. Selv om noen av oss er ikke så rike, men vi har ihvertfall penger.. Ikke som de fattige i Afrika. Vi er vant til å ta imot og ta imot, uten å gi noe tilbake.. Vi er rett og slett bortskjemte og gidder ikke å ordne opp eget liv, men ta den enklest utvei nemlig selvmord

Lenke til kommentar

7163655[/snapback]

Tror ikke... Det er flere som bryr seg om deg uten at du veit om det..

Hvorfor ligger vi i toppen når det gjelder selvmord i verden? Min teori er at det er pga rikdom.. Selv om noen av oss er ikke så rike, men vi har ihvertfall penger.. Ikke som de fattige i Afrika. Vi er vant til å ta imot og ta imot, uten å gi noe tilbake.. Vi er rett og slett bortskjemte og gidder ikke å ordne opp eget liv, men ta den enklest utvei nemlig selvmord

7163695[/snapback]

Det har veldig lite med det å gjøre. Jobber med endel folk fra somalia, de sier at livet i norge er mye vanskeligere på en annen måte enn i somalia for.eks. Han sa at i somalia ligger slitet i det fysiske stort sett, mens her i norge ligger det mye i psyken. De lever enkle liv der nede, mens her lever vi liv som tærer endel på psyken.

PS: ja merker at dette har du virkelig innsikt i.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

7163655[/snapback]

FAEN HAR DU FOR FAEN IKKE HATT NOEN I FAMILIEN SOM HAR TATT SELVMORD?

HAR DU FOR FAEN IKKE KJENT HVORDAN DE HAR DET? DU HAR DA FOR FAEN IKKE VISST HVORDAN DE HAR HATT DET.

Jeg blir faen meg irritert når du er så ignorant og slurvete med alt du skriver.

Hva annet gjør du enn å stutre rundt og vise at "oh, jeg vet alt, go fuck off everybody". Jeg er pisslei holdningen din.

Det er da gøy med horer på babord side og skutesida over hodet.

Lenke til kommentar
Rasch og Mushi det hjelper ikke å si at jeg veit ingen ting..Når jeg har faktisk peiling i det

7163703[/snapback]

Du har peiling ja? Hadde du hatt peiling, ville du skjønt at livet ikke er svart/hvitt. De som kommer på forumet og syter etc. er ikke de som tar selvmord. De som tar selvmord er de som har prøvd og prøvd over lengre tid, men har funnet ut at ingenting funker. Selv om DU kan komme deg opp fra gropa igjen, er det noen som faktisk MÅ ha hjelp til det. Noen har det verre, eller har vondt på andre måter, og det er ikke bare bare å gjøre noe med psykiske problemer.

Jeg kaller det jungelloven.

Lenke til kommentar
Rasch hvorfor ligger det mye i psyken i her Norge?

7163717[/snapback]

Mere ting å tenke på, mere å huske på, mere å bry seg om. vet ikke, men det var det han sa, han har bodd begge steder, og tror nok han vet hva han prater om. Selvmord går på psyken.

og forresten, tror ikke du har kjent ordentlig angst før, sier bare en ting: gled deg til den dagen kommer, vi opplever alle det før eller siden. Tror du da kommer til å se hvor naiv du er nå.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Herr Brun jeg brukte dem som eksempel, selv om det var et dårlig et..

Men det er ikke noe vits å diskutere, merker at det begynner å bli heftig i her

Dere sier at jeg har ikke peiling, ok.. greit? Dere kan gjerne påstå, mening er delt i baken..

7163747[/snapback]

Som din avatar! ;) men nå skal jeg gå å sove før dette går på psyken løs, lol!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...