Ferchie Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja så jævlig. Selvmord er ikke egoistisk. Har man det så sykt vondt inni seg å virkelig ikke klarer mere, hav skal man her i verden da? Man sitter alltids igjen med minnene. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) En dør, "smertefritt", våkner aldri igjen.. Mens folk rundt lider og sørger over denne personen, kanskje noen uker, år, eller for alltid synes du ikke at det er egoistisk? Endret 27. oktober 2006 av Fox Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja så jævlig. Selvmord er ikke egoistisk. Har man det så sykt vondt inni seg å virkelig ikke klarer mere, hav skal man her i verden da? Man sitter alltids igjen med minnene. 7163617[/snapback] Helsenorge er ikke akkurat optimalt for psykisk syke. Får man ikke den hjelpen man trenger, eller det ikke fungerer, synes jeg man skal kunne ende det som man selv vil. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 En dør, "smertefritt", våkner aldri igjen.. Mens folk rundt lider og sørger over denne personen, kanskje noen uker, år, eller for alltid 7163624[/snapback] Hva om personen har det jævelig vondt? Tenker du bare på deg selv? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 En dør, "smertefritt", våkner aldri igjen.. Mens folk rundt lider og sørger over denne personen, kanskje noen uker, år, eller for alltid synes du ikke at det er egoistisk? 7163624[/snapback] Er ikke alle som har en kjernefamilie. Merkelig nok. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 En dør, "smertefritt", våkner aldri igjen.. Mens folk rundt lider og sørger over denne personen, kanskje noen uker, år, eller for alltid synes du ikke at det er egoistisk? 7163624[/snapback] Mere som: For alltid, ivertfal foreldrene. Man burde tenke på hva man gjør før man tar livet sitt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Så man skal leve vidre i et helvette fordi andre komemr til å synes det er trist? Neh, tror ike det. Det er ditt liv å du gjør som du vil med det. Tror nok at dere som sier at selvmord er egoistisk aldri har vært VIRKELIG deprimert og trist. Den følelsen er ubeskrivelig, det kan jeg love. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Tror de fleste som tar livet sitt tenker over det før de gjør det. Er sjeldent en impulshandling. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja så jævlig. Selvmord er ikke egoistisk. Har man det så sykt vondt inni seg å virkelig ikke klarer mere, hav skal man her i verden da? Man sitter alltids igjen med minnene. 7163617[/snapback] synes jeg man skal kunne endre det som man selv vil. 7163628[/snapback] fix Folk er vant at andre skal ordne opp for dem, og rydder bak dem.. Hva med å brette opp ermene og forandre selv! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har vært deppa og trist før og er ikke egoistisk, men selvmord? Nei. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Så man skal leve vidre i et helvette fordi andre komemr til å synes det er trist? Neh, tror ike det. Det er ditt liv å du gjør som du vil med det. Tror nok at dere som sier at selvmord er egoistisk aldri har vært VIRKELIG deprimert og trist. Den følelsen er ubeskrivelig, det kan jeg love. 7163640[/snapback] qft. Selvmord er en siste utvei. Når alt annet er prøvd. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 En dør, "smertefritt", våkner aldri igjen.. Mens folk rundt lider og sørger over denne personen, kanskje noen uker, år, eller for alltid 7163624[/snapback] Hva om personen har det jævelig vondt? Tenker du bare på deg selv? 7163633[/snapback] Hva er bedre? At en lider, eller 100 personer rundt lider? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Så man skal leve vidre i et helvette fordi andre komemr til å synes det er trist? Neh, tror ike det. Det er ditt liv å du gjør som du vil med det. Tror nok at dere som sier at selvmord er egoistisk aldri har vært VIRKELIG deprimert og trist. Den følelsen er ubeskrivelig, det kan jeg love. 7163640[/snapback] qft. Selvmord er en siste utvei. Når alt annet er prøvd. 7163649[/snapback] Korrekt. FOX: tviler på at de andre vil lide like mye som det du gjør mens du er i live hvis det er så ille at du tar ditt eget liv. Dessuten, 100 er vel et litt høyt tall? Endret 27. oktober 2006 av Rasch Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Er jo mange som tror at selvmord er den siste utvei men er ikke det. Man føler ikke sånn for alltid og man blir ikke mobbet for alltid f.eks. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kjeder meg, jeg vil ha mye brus og smågodt, men har ikke penger nok. Jeg vil dra ut på byen, men har ingen å dra med.... What to do? 7163474[/snapback] Skal vi gå på fylla? 7163510[/snapback] Betaler du? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har vært deppa og trist før og er ikke egoistisk, men selvmord? Nei. 7163648[/snapback] Har du vært plaget med mareritt, overgrep whatever og ikke klarer å gjøre annet enn selvdestruktive ting, ingenting hjelper deg, du er psykotisk, takler ikke noenting, hater degselv etc. Sånt er ikke lett å leve med over mange mange år. Hjernen tar livet av en og terroriserer deg konstant.. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva er bedre? At en lider, eller 100 personer rundt lider? 7163655[/snapback] Du skal vel ikke gå rundt å tenke på at hvis du gjør det og det, så kommer noen andre til å mislike det. Hvis du er så nede at selvmord er det neste alternativet, så får det bli opp til hver og en om de vil ta det steget, og la de nærmeste sitte igjen med minnene. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Nei.. Feks noen her, går rundt og sutrer.. At de har ikke liv, at folk driter i dem, at de orker ikke å trene, at blablabla.. Har de aldri tenkt å gjøre noe med det selv? DET HJELPER IKKE Å VENTE PÅ AT NOEN SKAL RYDDE OPP FOR DEG OG REDDER DEG Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 En dør, "smertefritt", våkner aldri igjen.. Mens folk rundt lider og sørger over denne personen, kanskje noen uker, år, eller for alltid 7163624[/snapback] Hva om personen har det jævelig vondt? Tenker du bare på deg selv? 7163633[/snapback] Hva er bedre? At en lider, eller 100 personer rundt lider? 7163655[/snapback] Ett umulig valg, men hver og en av oss vet hva som er best for en selv, utifra ståstedet. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har vært deppa og trist før og er ikke egoistisk, men selvmord? Nei. 7163648[/snapback] Har du vært plaget med mareritt, overgrep whatever og ikke klarer å gjøre annet enn 7163668[/snapback] Heldigvis ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg