xD^^ Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hudkrem er en fin ting synes jeg. Liker ikke å ha masse tørr/død hud hengende i ansiktet. Fingrene er det ikke så farlig med. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Haha, spilte inn den teiteste sangen i øl-virringa natt til 17... altså igår. "Svartedauen" ble den kalt og ble visst en smule rasistisk. Ta det med ro, det er bare "humor" eller noe - er sånn her i bygda. Hør på de som vil, brukte melodien til "Campingvogna" av Øystein Sunde. SkyMarshall & R-Win - Svartedauen ... mp3 på rundt 2.58mb Endret 17. mai 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 niice, nybakt deilig varm eplekake mamma baker sånn 3 ganger i året ca, så det er ganske stort faktisk Mmmmm. tror jeg må ta et stykke til jeg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hjelpes da, som dere har diskutert mens jeg var borte. Kremer er kos - og man MÅ holde styr på øyebryn. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 http://www.weebls-stuff.com/toons/crabs/ Blir vel gal om jeg hører mer på den sangen nå. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg gir blaffen i øyenbrynene, så lenge de holder seg i flertall. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Haha, spilte inn den teiteste sangen i øl-virringa natt til 17... altså igår. "Svartedauen" ble den kalt og ble visst en smule rasistisk. Ta det med ro, det er bare "humor" eller noe - er sånn her i bygda. Hør på de som vil, brukte melodien til "Campingvogna" av Øystein Sunde. SkyMarshall & R-Win - Svartedauen ... mp3 på rundt 2.58mb 6123166[/snapback] Hahahahaahah, noe av det beste jeg har hørt! :!: Hjelpes da, som dere har diskutert mens jeg var borte. Kremer er kos - og man MÅ holde styr på øyebryn. 6123185[/snapback] tja du kan jo ha ett øyenbryn da og masse flass i trynet Endret 17. mai 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Haha, spilte inn den teiteste sangen i øl-virringa natt til 17... altså igår. "Svartedauen" ble den kalt og ble visst en smule rasistisk. Ta det med ro, det er bare "humor" eller noe - er sånn her i bygda. Hør på de som vil, brukte melodien til "Campingvogna" av Øystein Sunde. SkyMarshall & R-Win - Svartedauen ... mp3 på rundt 2.58mb 6123166[/snapback] Tøff sang. Du som prater/synger der? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Haha, spilte inn den teiteste sangen i øl-virringa natt til 17... altså igår. "Svartedauen" ble den kalt og ble visst en smule rasistisk. Ta det med ro, det er bare "humor" eller noe - er sånn her i bygda. Hør på de som vil, brukte melodien til "Campingvogna" av Øystein Sunde. SkyMarshall & R-Win - Svartedauen ... mp3 på rundt 2.58mb 6123166[/snapback] Tøff sang. Du som prater/synger der? 6123223[/snapback] Hehe ja ... litt fujll gitt. Derfor teksten er så fy-fy! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Haha, spilte inn den teiteste sangen i øl-virringa natt til 17... altså igår. "Svartedauen" ble den kalt og ble visst en smule rasistisk. Ta det med ro, det er bare "humor" eller noe - er sånn her i bygda. Hør på de som vil, brukte melodien til "Campingvogna" av Øystein Sunde. SkyMarshall & R-Win - Svartedauen ... mp3 på rundt 2.58mb 6123166[/snapback] Haha. Akkurat sett de tre siste Prison Break en gang til, i tillegg til noe Top Gear. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Haha, spilte inn den teiteste sangen i øl-virringa natt til 17... altså igår. "Svartedauen" ble den kalt og ble visst en smule rasistisk. Ta det med ro, det er bare "humor" eller noe - er sånn her i bygda. Hør på de som vil, brukte melodien til "Campingvogna" av Øystein Sunde. SkyMarshall & R-Win - Svartedauen ... mp3 på rundt 2.58mb 6123166[/snapback] Utrolig najs sang! Hvordan har dere fått til den "Øystein Sunde"-stemmen? Kjempenaaajz. <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Haha, spilte inn den teiteste sangen i øl-virringa natt til 17... altså igår. "Svartedauen" ble den kalt og ble visst en smule rasistisk. Ta det med ro, det er bare "humor" eller noe - er sånn her i bygda. Hør på de som vil, brukte melodien til "Campingvogna" av Øystein Sunde. SkyMarshall & R-Win - Svartedauen ... mp3 på rundt 2.58mb 6123166[/snapback] Tøff sang. Du som prater/synger der? 6123223[/snapback] Hehe ja ... litt fujll gitt. Derfor teksten er så fy-fy! 6123225[/snapback] Syns nå du er flink jeg da ^_^ Må være tøft å lage slike sanger å faktisk få den på sang ^^ Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Applaus SkyMarshall! Utrolig stilig sang! (Hadde det ikke vært for at folk sover her, hadde jeg ledd høyt) Endret 17. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 SkyMarshall: Raiders of the North er jo den beste sangen da, hører på den ofte jeg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Haha, spilte inn den teiteste sangen i øl-virringa natt til 17... altså igår. "Svartedauen" ble den kalt og ble visst en smule rasistisk. Ta det med ro, det er bare "humor" eller noe - er sånn her i bygda. Hør på de som vil, brukte melodien til "Campingvogna" av Øystein Sunde. SkyMarshall & R-Win - Svartedauen ... mp3 på rundt 2.58mb 6123166[/snapback] Dæven, bra da Kompis av meg lager også sanger i fylla, og ellers og da, de blir ganske gode. Han vant i battle mot en rapper en gang og Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Haha jo takk da! Trodde jeg skulle bli halshugd for den her jeg! Er jo ikke heeeeelt alvorlig tekst! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Haha jo takk da! Trodde jeg skulle bli halshugd for den her jeg! Er jo ikke heeeeelt alvorlig tekst! 6123277[/snapback] Trenger ikke være alvorlig da, bare den er kul! Ohh, vært til en kompis og pnalnagt sitteplasser på LAN til helga, blir skøy Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Haha, spilte inn den teiteste sangen i øl-virringa natt til 17... altså igår. "Svartedauen" ble den kalt og ble visst en smule rasistisk. Ta det med ro, det er bare "humor" eller noe - er sånn her i bygda. Hør på de som vil, brukte melodien til "Campingvogna" av Øystein Sunde. SkyMarshall & R-Win - Svartedauen ... mp3 på rundt 2.58mb 6123166[/snapback] Fy pokker så morsomt! Den skal jeg se om jeg får på mobilen en dag. Likte godt originalen. Men denne... denne er bare hysterisk morsom. Knallbra! Må også si at Equador, eller hva den heter, også er kjempegod. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) np: Satyricon - I Got Erection Tror jeg skal legge meg snart. Er litt trøtt. Bare kuke litt mer med bloodshed dev-c++ EDI>T: alså tetris for psp. Endret 17. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Spilleliste: SkyMarshall - Sigvart (NP) SkyMarshall - Svartedauen SkyMarshall - Hjemmebrent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg