Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo bare en køddekonto, regner jeg med.

7161616[/snapback]

Åjaaaa, men da trenger jo ikke folk å bli irriterte?

7161624[/snapback]

Nei, for det er en KØDDEkonto.

Neppe; Nei, gjorde ikke det. Er det det med hesten? Finner du det støttende? Ikke bry deg, simplere er det ikke.

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Sleepytime yay. Party tomorrow, must be prepared!

7160280[/snapback]

Noe sier meg at denne helga kommer det ikke til å bli like ille som forrige gang. Men vi kan jo håpe du ikke har lært :grin:

7161507[/snapback]

I'm a slow learner. Jeg forsikrer meg denne gangen, det er nemlig 2 x fest. Hvis jeg klarer å komme meg hjem ikveld/natt, så får jeg et nytt forsøk på lørdag.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
I'm a slow learner. Jeg forsikrer meg denne gangen, det er nemlig 2 x fest. Hvis jeg klarer å komme meg hjem ikveld/natt, så får jeg et nytt forsøk på lørdag.

7161679[/snapback]

Det er masse moro for oss andre, så jeg sier bare; Lykke til :p

Ingenting er som å våkne dagen derpå med vaffeltunge og bomullshode, med gårdsdagen som ett eneste stort svart hull!

Lenke til kommentar
#1, er ikke en køddekonto.

#2, OI JEG HADDE EN HEST SOM SIGNATURE /CRY

7161643[/snapback]

Om det virkelig er slik at dette ikke er en køddekonto, så skal du vite det at du ikke gjør et sjakktrekk i å komme inn her og tro du eier stedet.

Vær heller ydmyk. Det var jeg når jeg først kom inn her og det virker ikke som om folk misliker meg stort

Lenke til kommentar
Ingenting er som å våkne dagen derpå med vaffeltunge og bomullshode, med gårdsdagen som ett eneste stort svart hull!

7161691[/snapback]

Det har faktisk aldri skjedd med meg. Det meste jeg har mista er 5 minutter av gangen når jeg har vært i slosskamp, men ellers er alt hvitt :hmm:

Rart.

Lenke til kommentar
Det har faktisk aldri skjedd med meg. Det meste jeg har mista er 5 minutter av gangen når jeg har vært i slosskamp, men ellers er alt hvitt  :hmm:

Rart.

7161698[/snapback]

Du har ikke satset nok, det blir bare sånn når du blir full på brennevin på kort tid stort sett ;)

Livet på en skala 1 til 10, hvor 10 er best

Mitt liv i dag: 4

Tar en dag av gangen. Noen ganger vil jeg bare gi faen i alt og bare kjøre egen vei, så kommer man til fornuften og prøver å holde ut ...

7161704[/snapback]

Hva skjedde? Skulle ikke du ta med deg madammen til Paris og fri?

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...