Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert møtt ei hyggelig jente på jobben, eller så har han vært på grøftefylla siden første arbeidsdag siden han sikkert fikk sparken :p

7161507[/snapback]

Hehe det tror jeg også ;) Ikke faen om han har klart å holde på en jobb!

Du er hjertelig velkommen til å komme å holde meg med selskap!

7161507[/snapback]

Hmm. *tenkepådet*

Jeg skal hente larzlol kl 3 på skolen, så skal vis ikkert hit å spise elns. Kan jo komme bort senere en tur :)

Lenke til kommentar
Hmm. *tenkepådet*

Jeg skal hente larzlol kl 3 på skolen, så skal vis ikkert hit å spise elns. Kan jo komme bort senere en tur :)

7161518[/snapback]

Dere er hjertelig velkomne, jeg er egentlig invitert på fylla i Sandefjord idag, men jeg tenker jeg sparer meg til imorgen. Noe sier meg at det er greit å ta en filmkveld idag, for morradagen blir sikkert tøff :wee:

Lenke til kommentar
Hva faen skjer her a?

7161530[/snapback]

Du skjer

7161533[/snapback]

Hva skjer med at du har drittsignatur som ødelegger forumstrukturen og bryter ca alle regler om signaturer her på forumet?

7161554[/snapback]

Ikke stort... skjer med at du spør om hva som skjer på et forum hvor det bare er å bla ca 2 sider tilbake så ser du hva som skjer he - he - he

Lenke til kommentar
Dere er hjertelig velkomne, jeg er egentlig invitert på fylla i Sandefjord idag, men jeg tenker jeg sparer meg til imorgen. Noe sier meg at det er greit å ta en filmkveld idag, for morradagen blir sikkert tøff :wee:

7161552[/snapback]

Hvorfor tror du mårradagen blir tøff?

Hverken lars eller pekki skal drekke noe serlig. Lars er redd for å bli alkis snart, og pekki holder han med selvskap. Og jeg har bare 6 øl. Men mathias og kompis kan jo sikkert live opp litt :p

Lenke til kommentar
Ikke stort... skjer med at du spør om hva som skjer på et forum hvor det bare er å bla ca 2 sider tilbake så ser du hva som skjer he - he - he

7161563[/snapback]

Ha ha. Morsom du er.

Jeg hater brukere som deg. Heldigvis er de aldri her særlig lenge.

7161570[/snapback]

Vet du why? fordi å henge på forum hvor folk som du er, blir slitsomt i lengden.

Lenke til kommentar
Hvorfor tror du mårradagen blir tøff?

Hverken lars eller pekki skal drekke noe serlig. Lars er redd for å bli alkis snart, og pekki holder han med selvskap. Og jeg har bare 6 øl. Men mathias og kompis kan jo sikkert live opp litt  :p

7161568[/snapback]

Det sier de alle, men etter at jeg har vært en tur på polet er det godt mulig noen blir litt småfulle imorgen :whistle:

Også veit jeg hvem som har invitert meg på fylla idag, vi er notoriske for å ende opp på nachspiel som aldri ender... God venninne er ho, men farlig farlig å drikke sammen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...