Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg går ikke i rosa plagg, og jeg napper ikke øyenbrynene mine, der går det en grense for MEG da.. Men.. kanskje man skulle nappet øyenbrynene litt? Har noen små hår mellom dem! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 At gutter/menn bruker fuktighetskrem er helt greit. Man må ikke ha tørr hud for å være mandig. Sminke blir noe annet, men jeg ser ikke noe galt i at menn steller seg litt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 At gutter bruker no greier om de har ekstrem tørr hud osv, og kanskje plages av det, så er det ok. Men når det kommer til at gutter bruker sminke, så blir det litt for mye over på jentesiden. Sjøl så bruker jeg ikkeno annet enn vanlig såpe, og en shampo ting til håret fordi jeg har no tørr hodebunn og det vil snø i lange baner om jeg ikke bruker den en gang i uka elns. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg kjenner ingen jenter som synes det er noe galt i å nappe øyenbryn heller jeg. Selvfølgelig går det en grense på hvor mye, men enkelte gutter blir mye penere om unibrowen forsvinner. Dessuten er det ingen som legger merke til at en napper. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg kjenner ingen jenter som synes det er noe galt i å nappe øyenbryn heller jeg. Selvfølgelig går det en grense på hvor mye, men enkelte gutter blir mye penere om unibrowen forsvinner. Dessuten er det ingen som legger merke til at en napper. 6122852[/snapback] med mindre du har en skog i panna vil jeg si det er ganske altfor feminint å nappe øyenbryn. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Bare pga. jenter bruker det, betyr vel ikke det at menn ikke får lov? 6122725[/snapback] Jenter bruker BH, det gjør ikke jeg. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Som jeg har sagt opptil flere ganger, jeg synes ikke det er noe galt i å nappe. Hvis du har noen hår mellom er det bare å hente pinsetten. Er ikke noe fint å ha ett bryn. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Bare pga. jenter bruker det, betyr vel ikke det at menn ikke får lov? 6122725[/snapback] Jenter bruker BH, det gjør ikke jeg. 6122903[/snapback] dont strech it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 nå skal torstein bruke TANNKREM, og TANNBØRSTE for å få HVITE tenner. Jenter bruker det så jeg må være forsiktig sånn at jeg ikke blir femi. Dessuten skal jeg også klippe neglene mine!!! noe av det mest femie som kan bli gjort! tror jeg må prøve å finne min egen legning nå - jeg er jo farlig femi. [/sarkasme] natta folka Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Bare så det er sagt, du kan pusse tennene til du blir blå, tennene blir neppe helt hvite. Det skal de ikke heller, siden emaljen er gjennomsiktig, og "benet" i tannen er noe gult. Forresten, norsk komedie som gikk på NRK1 nå, "Plastposen". Ganske så artig film Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 nå skal torstein bruke TANNKREM, og TANNBØRSTE for å få HVITE tenner. Jenter bruker det så jeg må være forsiktig sånn at jeg ikke blir femi. Dessuten skal jeg også klippe neglene mine! noe av det mest femie som kan bli gjort! tror jeg må prøve å finne min egen legning nå - jeg er jo farlig femi. [/sarkasme] natta folka 6122925[/snapback] Husk å renske ørene mens du er i gang :> det er feminint. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 sitter her med 39 i feber blir garantert ikke skole i morra. så lurer på å sette på "Lock,stock and two smoking barrels" Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Husk å renske ørene mens du er i gang :> det er feminint. 6122943[/snapback] Den prøver jeg å overse for å ikke rense ørene er bare ekkelt. Hvis du mener det blir jeg oppgitt. Nå må jeg prøve å sove, er for opprørt av dere til å sitte mer oppe. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Ahrf ... kjipt at det var regn idag. Blir liksom ikke god gammeldags 17.mai da. Men da var den dagen overstått - med familietragedier, tog og mas. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 En mann er en mann, han er noe som kan defineres som mann. En mann er barsk og tøff, ikke pinglete og bruker fuktighetskrem. En mann kan bli møkkete uten å klage på urene porer. Han tåler en kvise eller to. Du kan definere det på mange måter, men det ender alltid opp med at en mann tåler noe. 6122694[/snapback] Det er din mening. Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å si at en mann ikke bruke fuktighetskrem og at det er homsete. Det er bare helt uforståelig for meg. Bare pga. jenter bruker det, betyr vel ikke det at menn ikke får lov? Prøv å være litt mer saklig. 6122725[/snapback] Jeg? Saklig? God jul. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Husk å renske ørene mens du er i gang :> det er feminint. 6122943[/snapback] Mulig at jeg ikke tar ironien her, men man er nødt til å rense ørene når du har ørepropper i plugg-stil. Å ikke rense ørene vil naturligvis redde deg fra å låne bort MP3-spilleren til andre, men sjansen er nok stor for at de ser rart på deg og øreproppene som er pakket inn i voks. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 El Barça campions d'Europa! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jepp Barca vant, og jeg er en glad mann Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Husk å renske ørene mens du er i gang :> det er feminint. 6122943[/snapback] Mulig at jeg ikke tar ironien her, men man er nødt til å rense ørene når du har ørepropper i plugg-stil. Å ikke rense ørene vil naturligvis redde deg fra å låne bort MP3-spilleren til andre, men sjansen er nok stor for at de ser rart på deg og øreproppene som er pakket inn i voks. 6122978[/snapback] Ja, jeg opplever ofte det der. Jeg suger med tanke på ironi :< Endret 17. mai 2006 av h3nrik Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Bare pga. jenter bruker det, betyr vel ikke det at menn ikke får lov? 6122725[/snapback] Jenter bruker BH, det gjør ikke jeg. 6122903[/snapback] Hvis du har fettpupper så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg