Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Gief pysjamas bilde :cry:  hvis ikke det kommer snart må jeg legge meg :(

7160086[/snapback]

Ikke faen om jeg gidder å stå opp for å ta et bilde :p Men jeg lover at jeg skal poste bilde av den deilig pysjen i nærmeste fremtid. Den er verdt å vente på bilde av.

7160097[/snapback]

Da gikk jeg å la meg, god natt søte forumjenter :love::blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg savner den stasjonære. Har dødsmye musikk, men får aldri flytta meg dit :( Er så mye diggere med laptop, for da kan jeg sitte å se på tv samtidig. Har ikke brukt den andre pc'n siden før HW-lan. :hrm: Nå funker den heller ikke. Vil ha ny pc som er fin og fungerer.

Typen mekka sammen shuttelen han skal kjøpe til meg på komplett.no ista. Den kom på 15k :ohmy: Ikke faen om han får somla seg til å spare så mye penger, men er lov å håpe :love:

Jeg lurer på hva gaven han skal kjøpe til meg er. Han sa den kosta 17-1800 og fantes i en versjon som koster 3500 også. Tenker meg ihjel og klarer ikke vente til tirsdag!

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva gaven han skal kjøpe til meg er. Han sa den kosta 17-1800 og fantes i en versjon som koster 3500 også. Tenker meg ihjel og klarer ikke vente til tirsdag!

7160202[/snapback]

Hørte vi Ipod:Nano eller lignende bli kastet ut med vinden? :D

7160216[/snapback]

Det er 1000 % sikkert ikke en ipod.

Jeg har en zen micro fra før av som fungerer yppelig, og trenger ikke en til. Det er heller ikke mobil siden jeg akkurat vant en.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...