Skarstard Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vil ikke si at det er noe spesielt å bruke ansiktskrem. Å være mann er ikke synnonymt med å være ekkel/stygg/lukte vondt. 6122559[/snapback] Å bruke ansiktskrem er ikke synonymt med å være pen/lukte godt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Å være mann er ikke synnonymt med å være ekkel/stygg/lukte vondt. 6122559[/snapback] Å være mann er ikke synonymt med å være sexy/digg/lukte digg. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Men når en er mann, og begynner å bruke sminke, da bør en være forsiktig så kuken ikke detter av... Sminke på gutter er det verste jeg ser. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Sant nok, men jeg synes ikke det er noe galt å bruke noen kremer.. 6122567[/snapback] Er akuratt det jeg mener jo. Tror ikke du har fått med deg mitt synspukt. Å være mann er ikke synonymt med å være sexy/digg/lukte digg. ? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vi snakker jo ikke sminke her, da er grensen gådd for lenge siden, men fuktighetskrem etter dusj eller barbering-- Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg ser ikke noe galt i å bruke sminke heller jeg. Bare det brukes riktig og ser fint ut har jeg ikke noe i mot det. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Fuktighets krem er jo bare bra, tørr/fett hud er hverken behagelig eller pent. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg har matte forbredelse 2 dager nå.. Så jeg legger meg.. natta folkens...! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg ser ikke noe galt i å bruke sminke heller jeg. Bare det brukes riktig og ser fint ut har jeg ikke noe i mot det. 6122603[/snapback] Sminke på dude? Det eneste som går der er jo gother, emn spør du meg ser de ut som shit uansett.. hehe, elelr kiss da, de bruker sminke! Men en vanlig mann som bruker mascara og slikt? Nei takk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Å være mann er ikke synonymt med å være sexy/digg/lukte digg. ? 6122591[/snapback] Trenger ikke være sexy digg og lukte godt når du er mann. Du kan se forjævelig ut, du kan se bra ut. Du kan være slask og du kan være diskrè (førstnevnte rocker). Å sette "å være mann" i bås på den måten fungerer ikke, du. Var det jeg mente, om du ikke skjønte det. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Trenger ikke være sexy digg og lukte godt når du er mann. Du kan se forjævelig ut, du kan se bra ut. Du kan være slask og du kan være diskrè (førstnevnte rocker). Å sette "å være mann" i bås på den måten fungerer ikke, du. Var det jeg mente, om du ikke skjønte det. 6122625[/snapback] Setter ikke noe i bås, bare sier at man ikke trenger å se ut som en dass selvom man er mann. Visse personer her ser på det å bruke fuktighetskrem (som er VELDIG vanlig og uskyldig) som en feminin ting. Å si at en ting ikke er synonymt med noe, er ikke å sette i bås. Endret 17. mai 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Slesk er litt kult ja, men bare med kompiser, prøve å ta seg sammen når man er med damer, ellers kan man finne seg singel i en tid fremover! Min mening anyways, mulig jeg tar feil! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Setter ikke noe i bås, bare sier at man ikke trenger å se ut som en dass selvom man er mann. Visse personer her ser på det å bruke fuktighetskrem (som er VELDIG vanlig og uskyldig) som en feminin ting.Å si at en ting ikke er synonymt med noe, er ikke å sette i bås. 6122654[/snapback] Quoter forskjellige setninger her nå. Setter ikke noe i bås, bare sier at man ikke trenger å se ut som en dass selvom man er mann.Pisspreik og flisespikking. Den der funker begge veier, uansett hvordan du ser på det. Visse personer her ser på det å bruke fuktighetskrem (som er VELDIG vanlig og uskyldig) som en feminin ting.Det er din mening. Jeg vil si at fuktighetskrem er noe grusomt homsete, men det er fordi jeg aldri har hatt brukt for det. Å si at en ting ikke er synonymt med noe, er ikke å sette i bås.Det får så være, jeg finner det som flisespikking og bås-setting. Uansett hvordan du ser på det. En mann er en mann, han er noe som kan defineres som mann. En mann er barsk og tøff, ikke pinglete og bruker fuktighetskrem. En mann kan bli møkkete uten å klage på urene porer. Han tåler en kvise eller to. Du kan definere det på mange måter, men det ender alltid opp med at en mann tåler noe. Endret 17. mai 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Man er jo ikke pinglete fordi man bruker fuktighetskrem da hehe! Og om man tar vare på utseende sitt er man ikke mindre mann, slik som du antyder.. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 En kan da vel ta vare på seg selv og fremdeles være 100% mann? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) En mann er en mann, han er noe som kan defineres som mann. En mann er barsk og tøff, ikke pinglete og bruker fuktighetskrem. En mann kan bli møkkete uten å klage på urene porer. Han tåler en kvise eller to. Du kan definere det på mange måter, men det ender alltid opp med at en mann tåler noe. 6122694[/snapback] Det er din mening. Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å si at en mann ikke bruke fuktighetskrem og at det er homsete. Det er bare helt uforståelig for meg. Bare pga. jenter bruker det, betyr vel ikke det at menn ikke får lov? Prøv å være litt mer saklig. Endret 17. mai 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Men nå skal jeg gå i dusjen, vaske meg, barebere meg, å bruke fuktighetskrem etterpå og lukte godt, så skal jeg ut en tur å føle meg som en ren og pen mann! Snakkes senere folkens! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 er det sant at det som regel er de største homofobene somegentlig er homser. de er redde for å vise det og skjuler det bak homofobi ? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Den som er redd for å bruke fuktighetskrem, rosa plagg og nappe øyenbryn har problemer å bør oppsøke psykolog for å bli mer sikker på sin seksualitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg