Fredrik Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kjeder meg. Kom her, Leftfield. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor det smurfen? 7158676[/snapback] Bare småting egentlig... Det snør ute, jeg kom meg ikke i vei på noe jeg hadde gledd meg til lenge fordi jeg ikke turte dra alene da ingen av de som hadde sagt seg villige til å være med ble med, jeg har ikke noe mat, jeg er tom for kakao og jeg har null peil på om jeg kommer meg til skolen i morra. Jeg klarer bare ikke å gå tre km i snø / på is... Og buss er det bare å glemme... Den eneste bussen forbi som jeg har klart å finne, går klokken ni. Til vanlig er det for sent da jeg begynner fem på halv ni, og på fredager er det for tidlig da jeg begynner elleve. Men i morgen begynner jeg ikke før ett, og har uansett ikke mer enn to timer, så jeg vet ikke om jeg orker å gå på skolen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kjeder meg. Kom her, Leftfield. 7158699[/snapback] Kjeder meg jeg og, er også sulten. Tar meg noe mat. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 jeg trenger en klem ... føler meg nedslått... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 jeg trenger en klem ... føler meg nedslått... 7158724[/snapback] *klemme* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 *klemme på skrollan og slå han opp igjen* smurf: drit i skolen i mårra med goood samvittighet, få morra di/en kompis til å kjøpe kakao til deg, sov lenge og ta bekymringene senere. Ingen vits i å grue seg over ting som man kan vente til over helga å tenke på! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jepp. Hadet diskusjon.no, jeg forlater forumet i raseri over at jeg blir behandlet som en drittunge pga. jeg bare er 13 år. Møkkaforum. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 hade zeromac *vinke* Håper ikke jeg har behandlet deg urett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Damen fra SSB spurte om jeg opplevde seksuelle tilnærmelser i forbindelse med jobben. I wish... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jepp. Hadet diskusjon.no, jeg forlater forumet i raseri over at jeg blir behandlet som en drittunge pga. jeg bare er 13 år. Møkkaforum. 7158766[/snapback] Ikke fortvil, vi behandler også Øyvind Dahle som en drittunge og han er langt over 30. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jepp. Hadet diskusjon.no, jeg forlater forumet i raseri over at jeg blir behandlet som en drittunge pga. jeg bare er 13 år. Møkkaforum. 7158766[/snapback] Rart at jeg aldri får med meg noe av dette. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Damen fra SSB spurte om jeg opplevde seksuelle tilnærmelser i forbindelse med jobben. I wish... 7158780[/snapback] Biologiprøven i morgen kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ikke fortvil, vi behandler også Øyvind Dahle som en drittunge og han er langt over 30. 7158784[/snapback] Årets knallkommentar. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Rart at jeg aldri får med meg noe av dette. 7158786[/snapback] Du har et liv, ulikt med mange andre. Biologiprøven i morgen kan ta seg en bolle. 7158788[/snapback] Du inspirerte meg til å lage kakao og spise den siste bolla mi Endret 26. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 smurf: drit i skolen i mårra med goood samvittighet, få morra di/en kompis til å kjøpe kakao til deg, sov lenge og ta bekymringene senere. Ingen vits i å grue seg over ting som man kan vente til over helga å tenke på! 7158748[/snapback] Hmm. Mamma tvinger meg ut av huset åkke som og hu nekter meg alt som inneholder sukker (og sukkerfri kakao smaker æsj) Jeg tar desverre alltid bekymringene på forskudd, samtidig som jeg lever etter "ta livet som det faller seg"-regelen moro kombinasjon. men eff. jeg vil ha tilbake inspirasjonen min!! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Siden hun tvinger deg ut - gå til butikken og kjøp kakao. Problem solved! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kjeder meg. Kom her, Leftfield. 7158699[/snapback] nekt. Jeg har ca 30 java oppgaver oppi ræva mi, jeg henger litt etter, det er ting jeg ikke skjønner, men fortsatt har jeg game'a WoW i 2 døgn nå. Why? Fordi atm så orker jeg ikke tanken på Java. Enten java eller lærern. Selve lærern føkker opp hele interessen min for Java. Jeg syns det er fett, språket har stort potensialle, du kan gjøre mye med det, men vet du hva, når lærern er som han er, så klikker det litt i skallet mitt. JEG KLIKKER. Faktum at jeg slutta å røyke hjelper heller ikke. Det er dag 4 og jeg er fortsatt grumpy. Jeg "snapper" ganske ofte, uten å ha noe som helst ønske om det. Det er som om en annen person styrer meg for tiden. Det føles helt for jævlig ut. Det går liksom utover uskyldige individer. Men ja, jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Jeg liker ikke foreleseren personlig. Det er noe som irriterer livssjitten ut av meg. Måten han underviser, metodene hans og generelt væremåte irriterer big jesus ut av meg. Og jeg betaller 25.5k for 6mnd undervisning. FUCK YEAH! "PoW!" du "lzm"... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 LOl så barnslige venner... Skype: "Hei gutta hør nå: "proooooomp". Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg skjønner ikke helt hva det var du tenkte på da du bestemte deg for å slutte å røyke. Ta det utover meg! Jeg føler meg altfor sukkersøt og snill idag. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg skjønner ikke helt hva det var du tenkte på da du bestemte deg for å slutte å røyke. Ta det utover meg! Jeg føler meg altfor sukkersøt og snill idag. 7158880[/snapback] jeg vil ta det utover Stein (forelesern), men vil ikke. Fordi da blir ikke klaginga og sytinga mi saklig. Om jeg skal whine så skal det bli saklig whine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg