Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har mer "urenheter" enn kviser egentlig.

6122293[/snapback]

Du er klar over hva du klager over? :)

6122376[/snapback]

Tullegutt.

6122399[/snapback]

Er så vitterlig ikke jeg som klager. Du utvikler hormoner til gutter(?) og med de kommer selvfølgelig noen kviser og urenheter. Hvorfor vil du forandre på det? Fordi det er stygt? Hva hjelper helt ren hud? Hvordan skal du se "penere" ut med silkmyk hud og brunkrem i ansiktet? Aksepter at du får noen kviser, de går bort etter en stund uansett. :)

En siste kommentar; Joachim, jeg begynner å lure på om du er homo. Det virker litt sånn, gitt. :)

Lenke til kommentar

Hjemme fra über kjedelig opplegg på tivoli og greier. Sånne spruteting på boks er virkelig kjipe. Høydepunkte med hele dagen var å stå å krangle med en eller annen afrikansk fyr som trua meg med juling. Gøy når han brått fant ut at han heller ville spille på sånn "få tak i leketøy med klo" maskin^^

Lille tøffingen altså :love:

Lenke til kommentar
Jeg har mer "urenheter" enn kviser egentlig.

6122293[/snapback]

jeg også. Veldig irriterende. Huden min kan noen ganger se ekkel ut, serlig under øynene og i pannen. Det kan muligens komme av at jeg har gått tom for ansiktsvask og bruker derfor bare vanlig vann og fuktighets krem. Må komme meg til hudpleieren å få kjøpt nytt.

Håper det kan løse mine problemer.

Hva bruker du?

Lenke til kommentar
Er så vitterlig ikke jeg som klager. Du utvikler hormoner til gutter(?) og med de kommer selvfølgelig noen kviser og urenheter. Hvorfor vil du forandre på det? Fordi det er stygt? Hva hjelper helt ren hud? Hvordan skal du se "penere" ut med silkmyk hud og brunkrem i ansiktet? Aksepter at du får noen kviser, de går bort etter en stund uansett. :)

En siste kommentar; Joachim, jeg begynner å lure på om du er homo. Det virker litt sånn, gitt. :)

6122447[/snapback]

Trenger ikke være homo for å tenke på hvordan man ser ut. Det er ikke noe mer unaturlig at gutter bruker tid på utseendet enn at jenter gjør det.

Lenke til kommentar

6122447[/snapback]

Trenger ikke være homo for å tenke på hvordan man ser ut. Det er ikke noe mer unaturlig at gutter bruker tid på utseendet enn at jenter gjør det.

6122512[/snapback]

Word! Kan jo ikke gå rundt å se ut som et monster som har bodd i kloakken de siste 30 årene heller.. dessuten lever vi i 2006, nå er det helt vanlig å bruke ansiktskremer for menn osv..

Lenke til kommentar
Word! Kan jo ikke gå rundt å se ut som et monster som har bodd i kloakken de siste 30 årene heller.. dessuten lever vi i 2006, nå er det helt vanlig å bruke ansiktskremer for menn osv..

6122533[/snapback]

JOACHIM ER EKSTREM PÅ FLERE MÅTER. :)

Balltre.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Jo det er det. Bare ikke alle som sier det. man trenger seff ikke være ekstrem da, men man kan ta litt vare på utseende sitt.. Noen jenter her som vil backe meg eller? ^^

6122542[/snapback]

Jeg vasker meg i ansiktet to ganger daglig. (mer om det trengs). Bruker aldri kremer på kroppen generelt og vi vet jo hvor sexy jeg er. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...