Moff Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) ^Gnomer fra wow (forige side. Bartebildene ) Endret 17. mai 2006 av Moff Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg har mer "urenheter" enn kviser egentlig. 6122293[/snapback] Du er klar over hva du klager over? 6122376[/snapback] Tullegutt. 6122399[/snapback] Er så vitterlig ikke jeg som klager. Du utvikler hormoner til gutter(?) og med de kommer selvfølgelig noen kviser og urenheter. Hvorfor vil du forandre på det? Fordi det er stygt? Hva hjelper helt ren hud? Hvordan skal du se "penere" ut med silkmyk hud og brunkrem i ansiktet? Aksepter at du får noen kviser, de går bort etter en stund uansett. En siste kommentar; Joachim, jeg begynner å lure på om du er homo. Det virker litt sånn, gitt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Fiine barter! Jeg skal ha en sånn en en dag! PS: Takk skarstad, da har jeg enda en side å bruke tid på! MEn det er mye av det samme på slike sider da.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg elsker bomskjegg. Barter suger. =( Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hjemme fra über kjedelig opplegg på tivoli og greier. Sånne spruteting på boks er virkelig kjipe. Høydepunkte med hele dagen var å stå å krangle med en eller annen afrikansk fyr som trua meg med juling. Gøy når han brått fant ut at han heller ville spille på sånn "få tak i leketøy med klo" maskin^^ Lille tøffingen altså Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 err.. gi deg juling? Hehe du er jente sant? Å du jobba der ? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 err.. gi deg juling? Hehe du er jente sant? Å du jobba der ? 6122470[/snapback] HAHAHAHAHAHAHA. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg har mer "urenheter" enn kviser egentlig. 6122293[/snapback] jeg også. Veldig irriterende. Huden min kan noen ganger se ekkel ut, serlig under øynene og i pannen. Det kan muligens komme av at jeg har gått tom for ansiktsvask og bruker derfor bare vanlig vann og fuktighets krem. Må komme meg til hudpleieren å få kjøpt nytt. Håper det kan løse mine problemer. Hva bruker du? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Fuktighetskrem gir vel mere kviser gjør det ikke? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Er så vitterlig ikke jeg som klager. Du utvikler hormoner til gutter(?) og med de kommer selvfølgelig noen kviser og urenheter. Hvorfor vil du forandre på det? Fordi det er stygt? Hva hjelper helt ren hud? Hvordan skal du se "penere" ut med silkmyk hud og brunkrem i ansiktet? Aksepter at du får noen kviser, de går bort etter en stund uansett. En siste kommentar; Joachim, jeg begynner å lure på om du er homo. Det virker litt sånn, gitt. 6122447[/snapback] Trenger ikke være homo for å tenke på hvordan man ser ut. Det er ikke noe mer unaturlig at gutter bruker tid på utseendet enn at jenter gjør det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gutter er barbarer og spiser kjøtt med henda. Jeg gjør ihvertfall det xD Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Trenger ikke være homo for å tenke på hvordan man ser ut. Det er ikke noe mer unaturlig at gutter bruker tid på utseendet enn at jenter gjør det. 6122512[/snapback] Joachim er ekstrem på flere måter. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Er så vitterlig ikke jeg som klager. Du utvikler hormoner til gutter(?) og med de kommer selvfølgelig noen kviser og urenheter. Hvorfor vil du forandre på det? Fordi det er stygt? Hva hjelper helt ren hud? Hvordan skal du se "penere" ut med silkmyk hud og brunkrem i ansiktet? Aksepter at du får noen kviser, de går bort etter en stund uansett. En siste kommentar; Joachim, jeg begynner å lure på om du er homo. Det virker litt sånn, gitt. 6122447[/snapback] Trenger ikke være homo for å tenke på hvordan man ser ut. Det er ikke noe mer unaturlig at gutter bruker tid på utseendet enn at jenter gjør det. 6122512[/snapback] Word! Kan jo ikke gå rundt å se ut som et monster som har bodd i kloakken de siste 30 årene heller.. dessuten lever vi i 2006, nå er det helt vanlig å bruke ansiktskremer for menn osv.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Word! Kan jo ikke gå rundt å se ut som et monster som har bodd i kloakken de siste 30 årene heller.. dessuten lever vi i 2006, nå er det helt vanlig å bruke ansiktskremer for menn osv.. 6122533[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Word! Kan jo ikke gå rundt å se ut som et monster som har bodd i kloakken de siste 30 årene heller.. dessuten lever vi i 2006, nå er det helt vanlig å bruke ansiktskremer for menn osv.. 6122533[/snapback] JOACHIM ER EKSTREM PÅ FLERE MÅTER. Balltre. Endret 17. mai 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jo det er det. Bare ikke alle som sier det. man trenger seff ikke være ekstrem da, men man kan ta litt vare på utseende sitt.. Noen jenter her som vil backe meg eller? ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jo det er det. Bare ikke alle som sier det. man trenger seff ikke være ekstrem da, men man kan ta litt vare på utseende sitt.. Noen jenter her som vil backe meg eller? ^^ 6122542[/snapback] Jeg vasker meg i ansiktet to ganger daglig. (mer om det trengs). Bruker aldri kremer på kroppen generelt og vi vet jo hvor sexy jeg er. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vil ikke si at det er noe spesielt å bruke ansiktskrem. Å være mann er ikke synnonymt med å være ekkel/stygg/lukte vondt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Sant nok, men jeg synes ikke det er noe galt å bruke noen kremer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg