Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har pause fra RPP :p

Men må vel roe meg ned ja, så dette er det siste bildet av meg på ei stund.

Kanskje jeg ikke poster igjen før jeg klipper meg :O

På oppfordring fra Neppe.

Datasmurf. Det er greit at du er kjekk en kar  :blush: . Men er det nødvendig med så mange bilder. Du skremmer bare bort folk, særlig de nye som ikke er forberedt på din sjarm. Jeg tar i forbehold om at jeg er trøtt.

Det er grei nokk at du har mange bilder. Men du trenger ikke BRETTE DET UT FOR OSS ALLE. Vi har sett deg nå, vi trenger faktisk ikke se deg HELE tiden.

Jeg ser deg mere enn jeg ser min egen mor for faan. Thænk you.

Bare brainstorming her.

Lenke til kommentar

Hvem er det som har laget den akk så sjarmerende videoen på youtube? Jeg er jo så heit at videoen mister sin mening *ironi er en fin bil*. Men seriøst. Det var da ytterst få som var stygg i den videoen der. Det som stemte ganske bra var vel stempelet "nerd". Men nerder er vi alle som henger på diskusjon.no.

Jeg kan godt forstå dersom denne/de personen(e) ikke vil stå fram, da mange kanskje synes de fremstår som mindre itelligente mennesker. Akk ja.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Jeg likte ikke helt at den videoen hengte meg ut som stygg.

Kan gå med på at tre av de fire bildene av meg er stygge, men det siste bildet i sepiafarger synes jeg ble inmari bra. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hadde i det minste vedkommende hatt baller/eggstokker nok til å poste realnicket sitt så hadde jeg nesten respektert det :wee:

7156977[/snapback]

Nettopp. Når brukerene/personene bak denne videoen ikke har mot nok til å stå fram mister jo videoen det meste av kredibilitet. Foruten at de fremstår som noen usle feiginger. Skal man henge ut folk så får det faen meg gjøres skikkelig. Da får man stå for det man gjøre, ikke feige seg bak et alternativt nick.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jeg mente ikke at faget var kjedelig. Det er faktisk ganske interessant.

7156985[/snapback]

Daså, men jeg synes det er kjedelig, og han læreren jeg hadde fått hvis jeg hadde valgt det virka ikke helt god ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...