Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Så "Nerds of HW" akkurat. Det var jo også noe å gjøre.

7156643[/snapback]

Det blir trøbbel ut av den filmen. :p

7156667[/snapback]

Hører permbanen ringe i øret :p Tror de fort finner ut hvem det er som har laget den.

Er litt skuffa over at ejg og marley er med. Trodde virkelig vi ikke var stygge nok :p

(synes forresten ingen av folka i videoen var stygge :hmm: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Har noen lyst til å spandere en ny razer-mus på meg?

Katta har tatt knekken på den. Jeg tror det er Bolla siden hun digger å knaske på ledninger.

7156666[/snapback]

Ser ut som du har ganske saftig trygd:P bare kutt ned litt på kattematen, la dem heller gå på musejakt :p

Lenke til kommentar
Ser ut som du har ganske saftig trygd:P bare kutt ned litt på kattematen, la dem heller gå på musejakt :p

7156699[/snapback]

Saftig? Hva får deg til å tro det?

Ingen av kattene mine klarer å fange annet enn eddekopper, og de er det lite mat i desverre, selv om de er større enn en 5-kroning. :ph34r:

Lenke til kommentar
(synes forresten ingen av folka i videoen var stygge  :hmm: )

7156696[/snapback]

Antar du er fan av abstrakt kunst?

7156718[/snapback]

nei, men jeg er ikke god på å se forskjell på normale og mindre pene mennesker. Jeg legger bare merke til de som ser ut som et missfoster. Jeg synes ikke at jeg har rett til å beskylde andre mennesker for å være stygg eller ikke. Det er en uting.

Lenke til kommentar
nei, men jeg er ikke god på å se forskjell på normale og mindre pene mennesker. Jeg legger bare merke til de som ser ut som et missfoster. Jeg synes ikke at jeg har rett til å beskylde andre mennesker for å være stygg eller ikke. Det er en uting.

7156731[/snapback]

Det var noen i den videoen som kunne ha spilt i The Elephant Man Returns.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Saftig? Hva får deg til å tro det?

Ingen av kattene mine klarer å fange annet enn eddekopper, og de er det lite mat i desverre, selv om de er større enn en 5-kroning.  :ph34r:

7156714[/snapback]

Er utgiftene dine reelle, er trygda ganske bra får en vel si ...

Lenke til kommentar
SkyMarshall er sangene dine kjente? På kickboxing treninga spilles det SkyMarshal Arts - The rock delux... Nesten 2 ganger hver trening :love:

7155901[/snapback]

Vet ikke faktisk. Tenker ikke noe på det. Men jeg hørte en låt av meg på høytaleranlegget ute i Svinesund - å da måtte jeg le.

7156725[/snapback]

Pupper går på repeat i klasserommet for tida.. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...