Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:hmm: Det er igrunn rart at jeg kan synes at fotografi paa skolen kan vaere saa kjedelig.

7156353[/snapback]

Da må du ha en virkelig dårlig lærer.

Fotografi. :love:

7156363[/snapback]

Ja, laereren suger hardt. Har ikke peiling paa hva han snakker om, og mener at bilder som er redigert i photoshop med skrikende farger er fantastisk.

Bildene suger igrunn.

Og ja, fotografi utenfor skolen er jo bare fantastisk :love:

Lenke til kommentar
:hmm: Det er igrunn rart at jeg kan synes at fotografi paa skolen kan vaere saa kjedelig.

7156353[/snapback]

Da må du ha en virkelig dårlig lærer.

Fotografi. :love:

7156363[/snapback]

Ja, laereren suger hardt. Har ikke peiling paa hva han snakker om, og mener at bilder som er redigert i photoshop med skrikende farger er fantastisk.

Bildene suger igrunn.

Og ja, fotografi utenfor skolen er jo bare fantastisk :love:

7156376[/snapback]

Man skal ikke gå amok i PS. Men allikevel kan sterke farger være knalltøft. Det har jeg brukt på noen av mine bilder.

Lenke til kommentar
Skal du og pekki komme og bo hos meg også? Ett stort lykkelig fellesskap? :p

7156392[/snapback]

ja!

Jeg er ikke 20 engang og har allerede 4 katter. :ph34r: Tror det har noe med at jeg aldri fikk dyr da jeg bodde hjemme. Jeg flytta hjemmefra for 2 år siden og har allerede hatt hund, chinchilla, degus, 6 akvarier (har 2 enda) og 5 katter (har 4 enda). Heldigvis har jeg bare katter og fisk nå. Det rare er at typen synes det er greit at jeg har mange dyr :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg kan se det for meg; "Barn, nå er arbeidskaren hjemme fra jobb, vi spiser litt godteri til middag. Er det noen som har lyst på en pils?"

7156460[/snapback]

Utgifter i måneden:

Øl og brun sprit: 10.000 kr

Kattemat: 1.000 kr

Potetgull og peppes-pizza: 5.000 kr

Røyk: 15.000 kr

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Kan se det for meg  :!:

Utgifter i måneden:

Øl og brun sprit: 15.000 kr (Hadde økt gradvis ettersom vi hadde blitt avhengige)

Kattemat: 1.000 kr (Hadde forsvunnet, kattene hadde blitt lei bråket)

Potetgull og peppes-pizza: 3.000 kr (Stokkepizza er billigere)

Røyk: 15.000 kr

Vedfyring: 1000,- (Viktig for kosens skyld, mamma hadde blitt lei av å gi bort ved gratis, og begynt å ta betalt)

7156477[/snapback]

Nå tror jeg det stemmer ganske bra :dremel:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...