Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og kan ikke ha fler av huseier.

7156155[/snapback]

Det han ikke vet kan ikke skade :ph34r:

7156159[/snapback]

Tror hun kommer til å legge merke til det. De jeg har nå er grå og hvite og begge kattungene er svarte og hvite. Jeg kan ikke prøve å forklare det vekk heller hvis hun ser de står uttafor og hyler.

Lenke til kommentar
og kan ikke ha fler av huseier.

7156155[/snapback]

Det han ikke vet kan ikke skade :ph34r:

7156159[/snapback]

Tror hun kommer til å legge merke til det. De jeg har nå er grå og hvite og begge kattungene er svarte og hvite. Jeg kan ikke prøve å forklare det vekk heller hvis hun ser de står uttafor og hyler.

7156177[/snapback]

Å hva er forskjellen på 2 og 4 katter i hennes øyne? Hvorfor kan du ikke ha fler?

Lenke til kommentar
Du kan beholde dem :)

7156141[/snapback]

Jeg har to katter fra før av, og kan ikke ha fler av huseier. Jeg har heller ikke råd til å mate 4 katter. Men får jeg ikke gitt dem bort, blir de nok boende her. :(

7156155[/snapback]

Nå er jeg usikker på hvor du holder til, men det kan ikke være umulig å gi bort kattene til en omplasserings hjem?

Lenke til kommentar
Å hva er forskjellen på 2 og 4 katter i hennes øyne? Hvorfor kan du ikke ha fler?

7156183[/snapback]

Egentlig fikk jeg ikke ha noen dyr, men nå ha jeg 4 (hun veit ikke om 2 av dem) og jeg har en leieboer her hun heller ikke veit om. Det går vel bra vil jeg tro. Får beholde dem hvis ingen vil ha dem, og fatter kan ta begge to når gamlekatten dør (som jeg regner med er innen ett år)

Glint: beklager at jeg ikke misshandler kattene mine og ikke synes noe om å avlive to jeg har redda fra sultedøden :roll: Da kunne jeg bare latt dem bli i posen, kunne jeg ikke?

Endret av mushi
Lenke til kommentar

7156183[/snapback]

Egentlig fikk jeg ikke ha noen dyr, men nå ha jeg 4 (hun veit ikke om 2 av dem) og jeg har en leieboer her hun heller ikke veit om. Det går vel bra vil jeg tro. Får beholde dem hvis ingen vil ha dem, og fatter kan ta begge to når gamlekatten dør (som jeg regner med er innen ett år)

7156208[/snapback]

Tror det skal gå rimelig bra ja, så lenge kattene er mentalt friske og ikke shower om natta.

Lenke til kommentar
Hockeykamp på Hamaaaaaaaaaaar^^

Viktigviktig

7156226[/snapback]

Storhamar- Lillehammer?

Håpe lillehammer tar knekken på de storkjefta bøndene fra sør :p

7156255[/snapback]

Har en hockeyfrelst kamerat så vi skal dit^^ Lillehammer banker dem lett.

Lenke til kommentar
Glint: beklager at jeg ikke misshandler kattene mine og ikke synes noe om å avlive to jeg har redda fra sultedøden  :roll: Da kunne jeg bare latt dem bli i posen, kunne jeg ikke?

7156208[/snapback]

Hvorfor ta inn katter i hus når du ikke har mulighet/lov til å beholde de? Uansvarlig syns nå jeg. Har selv funnet halvdøde katter forlatt i en sekk, men siden jeg ikke har noen mulighet til å ta hånd om de, så drepte jeg de der og da. Om du ikke er helt sikker på at du kan gi de et godt permanent hjem, så ikke "redd" de.

Lenke til kommentar
Hvorfor ta inn katter i hus når du ikke har mulighet/lov til å beholde de? Uansvarlig syns nå jeg. Har selv funnet halvdøde katter forlatt i en sekk, men siden jeg ikke har noen mulighet til å ta hånd om de, så drepte jeg de der og da. Om du ikke er helt sikker på at du kan gi de et godt permanent hjem, så ikke "redd" de.

7156315[/snapback]

Er ikke værre enn at jeg beholder dem, selv om jeg egentlig ikke får lov.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...