Den store P Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Du kan starte med å invitere eller stille et spørsmål som leder til en intelligent diskusjon istedenfor å whine om det hver gang du kommer inn hit. 7155955[/snapback] Gjorde faktisk det isted, på min egen lille måte såklart. Jfr. "samfunnsdebatten". mushi: Jeg GJØR faktisk mitt for å lage en god stemning. Lookalike-tråden er et fint eksempel på det. Den er god den. Eller VAR god, helt til den ble forsøplet av elendig "humor" Og om dere trekker nesa ut av SO så vil dere se at jeg poster mye seriøst. Spør folka i musikk-forumet om jeg har mye eller lite bra å komme med der. SO derimot har jeg nærmest gitt opp. Tvi vøre. SO bør seriøst stenges sporenstreks. Hele denne store møkkatråden er en ren invitasjon til spam og unyttige brukere. 7156058[/snapback] Så ikke heng her da, jeebus, er ikke verre, du _MÅ_ ikke bry deg vettu. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ååååh!! Jeg gleder meg til Stonegard skal spille på Samfundet i Trondheim fredag 3.november! Blir så sykt fett!! 7156038[/snapback] Ålreit band det. Førsteplata er god, men den nye, "From Dusk Till Doom", imponerte ikke akkurat. Dessuten så kvalifiserer doom-ordspill til garrotten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 *fråtse i kakao med krem og få i seg noe næring igjen* (skjønt, hvor mye næring er det i en pose med kakao og krem på boks? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Anyways, KOS TIL ALLE SMÅ OG STORE! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ååååh!! Jeg gleder meg til Stonegard skal spille på Samfundet i Trondheim fredag 3.november! Blir så sykt fett!! 7156038[/snapback] 'You bitch. Jeg vil se Stonegard. 7156059[/snapback] Se dette i steden for! Tøff video Glint: Jeg skal inrømme at jeg har grodd fast her, men jeg føler bare ikke jeg har så mye å gi. Jeg tørr ikke se på PRS engang. Jeg har ingen meninger og klarer ikke diskutere. Det skal jeg inrømme. Men det er faktisk mulig å føre en diskusjon her inne også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Kos til deg også Den store P Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Så ikke heng her da, jeebus, er ikke verre, du _MÅ_ ikke bry deg vettu. 7156080[/snapback] Å nei, noen bryr seg faktisk om kvaliteten på forumet og at den har stupt jevnt det siste året og vel så det. Hyl. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Bah? Hvilken bok er det dere bruker? Nexus? Foresten, hva er det du skriver om nå da? 7155990[/snapback] ømh, det står "NATURFAG 5, grunnskolen. Studieforberedende utdanningsprogram" på den...Den er helt ny.. Nå driver jeg med påvisning av sukkerarter. Hadde forsøk om det, så skriver rapport. 7156046[/snapback] Dette er vår bok, så da er det vel ikke den samme. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Så ikke heng her da, jeebus, er ikke verre, du _MÅ_ ikke bry deg vettu. 7156080[/snapback] Å nei, noen bryr seg faktisk om kvaliteten på forumet og at den har stupt jevnt det siste året og vel så det. Hyl. 7156099[/snapback] Ok, skal ikke personhetse eller hva jeg gjør... EOD. Har ikke lyst på ferie Endret 26. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Dette er vår bok, så da er det vel ikke den samme. 7156101[/snapback] hmm... teit, er den ny?! jaja, da lærer vi vel litt forskjellig og Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Faen. Det tar lang tid å slette deviations på DA. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Så ikke heng her da, jeebus, er ikke verre, du _MÅ_ ikke bry deg vettu. 7156080[/snapback] Å nei, noen bryr seg faktisk om kvaliteten på forumet og at den har stupt jevnt det siste året og vel så det. Hyl. 7156099[/snapback] Diskusjoner om dette kan dere bare slutte med først som sist Legger til at krangling og annet mas medfører til permanent steging av denne tråden! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Brannalarmen ringte idag! Det var litt gøy at den ringte akkuratt i det ringte inn, så fikk vi ekstra lang pause. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Det er ingen som har ringt på annonsen min engang Hva faen skal jeg gjøre med kattene? Jeg kan jo ikke ta livet av dem. Endret 26. oktober 2006 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor kommer det bare lyd fra en av tennene mine når jeg gnir en våt finger mot de? Venstre fortann faktisk. De andre er så og si stumme :S Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Brannalarmen ringte idag! Det var litt gøy at den ringte akkuratt i det ringte inn, så fikk vi ekstra lang pause. 7156128[/snapback] Brannalarmen er skolens frelser. Men den ringer alltid i feil timer, alltid i de bra timene Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Brannalarmen ringte idag! Det var litt gøy at den ringte akkuratt i det ringte inn, så fikk vi ekstra lang pause. 7156128[/snapback] "jippi" Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er ingen som har ringt på annonsen min engang Hva faen skal jeg gjøre med kattene? Jeg kan jo ikke ta livet av dem. 7156133[/snapback] Du kan beholde dem Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg ville gjerne hatt kattene dine Mushi Men har hund, voff! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Du kan beholde dem 7156141[/snapback] Jeg har to katter fra før av, og kan ikke ha fler av huseier. Jeg har heller ikke råd til å mate 4 katter. Men får jeg ikke gitt dem bort, blir de nok boende her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg