Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Du kan starte med å invitere eller stille et spørsmål som leder til en intelligent diskusjon istedenfor å whine om det hver gang du kommer inn hit.

7155955[/snapback]

Gjorde faktisk det isted, på min egen lille måte såklart.

Jfr. "samfunnsdebatten".

mushi: Jeg GJØR faktisk mitt for å lage en god stemning. Lookalike-tråden er et fint eksempel på det. Den er god den. Eller VAR god, helt til den ble forsøplet av elendig "humor" :(

Og om dere trekker nesa ut av SO så vil dere se at jeg poster mye seriøst. Spør folka i musikk-forumet om jeg har mye eller lite bra å komme med der.

SO derimot har jeg nærmest gitt opp. Tvi vøre. SO bør seriøst stenges sporenstreks. Hele denne store møkkatråden er en ren invitasjon til spam og unyttige brukere.

7156058[/snapback]

Så ikke heng her da, jeebus, er ikke verre, du _MÅ_ ikke bry deg vettu.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ååååh!! Jeg gleder meg til Stonegard skal spille på Samfundet i Trondheim fredag 3.november! Blir så sykt fett!! :D

7156038[/snapback]

Ålreit band det. Førsteplata er god, men den nye, "From Dusk Till Doom", imponerte ikke akkurat. Dessuten så kvalifiserer doom-ordspill til garrotten.

Lenke til kommentar
Ååååh!! Jeg gleder meg til Stonegard skal spille på Samfundet i Trondheim fredag 3.november! Blir så sykt fett!! :D

7156038[/snapback]

'You bitch. Jeg vil se Stonegard. :(

7156059[/snapback]

Se dette i steden for! Tøff video :cool:

Glint: Jeg skal inrømme at jeg har grodd fast her, men jeg føler bare ikke jeg har så mye å gi. Jeg tørr ikke se på PRS engang. Jeg har ingen meninger og klarer ikke diskutere. Det skal jeg inrømme. Men det er faktisk mulig å føre en diskusjon her inne også.

Lenke til kommentar
Bah? Hvilken bok er det dere bruker? Nexus?

Foresten, hva er det du skriver om nå da?

7155990[/snapback]

ømh, det står "NATURFAG 5, grunnskolen. Studieforberedende utdanningsprogram" på den...Den er helt ny..

Nå driver jeg med påvisning av sukkerarter. Hadde forsøk om det, så skriver rapport.

7156046[/snapback]

8203329268_Nexusa_32006a.jpg Dette er vår bok, så da er det vel ikke den samme. :hrm:

Lenke til kommentar

7156080[/snapback]

Å nei, noen bryr seg faktisk om kvaliteten på forumet og at den har stupt jevnt det siste året og vel så det. Hyl.

7156099[/snapback]

Ok, skal ikke personhetse eller hva jeg gjør... EOD. Har ikke lyst på ferie :cool:

Endret av DNA
Lenke til kommentar

7156080[/snapback]

Å nei, noen bryr seg faktisk om kvaliteten på forumet og at den har stupt jevnt det siste året og vel så det. Hyl.

7156099[/snapback]

Diskusjoner om dette kan dere bare slutte med først som sist :)

Legger til at krangling og annet mas medfører til permanent steging av denne tråden!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...