Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en usosial, asosial nerd som elsker å sitte alene på rommet mitt og løse kryssord, ligge i senga å lese eller sitte i sofaen min og se film alene.

Ekte folk er bare til bry.

Maser og spør og snakker hele tiden.

Makan altså!

(Ja, det var ironi. Til dels i alle fall, jeg nyter ensomheten og aspektene ved å være asosial og usosial, men er skikkelig kos når det kommer folk hit og)

Men nå var det kakao med krem til tonene fra Ingenting :love:

Lenke til kommentar
Ja...Ingen får lov til å røre bilen min....Ingen får lov til å kjøre den engang...Ikke pappa engang og han kjøpte den til meg :!:

7155861[/snapback]

Seriøst, kjøpte faren din bil til deg. Det må være kos.. :p

7155905[/snapback]

Han har kjøpt to... :ermm:

7156039[/snapback]

Du trenger bare 1, gi den andre til meg :)

Lenke til kommentar
Du kan starte med å invitere eller stille et spørsmål som leder til en intelligent diskusjon istedenfor å whine om det hver gang du kommer inn hit.

7155955[/snapback]

Gjorde faktisk det isted, på min egen lille måte såklart.

Jfr. "samfunnsdebatten".

mushi: Jeg GJØR faktisk mitt for å lage en god stemning. Lookalike-tråden er et fint eksempel på det. Den er god den. Eller VAR god, helt til den ble forsøplet av elendig "humor" :(

Og om dere trekker nesa ut av SO så vil dere se at jeg poster mye seriøst. Spør folka i musikk-forumet om jeg har mye eller lite bra å komme med der.

SO derimot har jeg nærmest gitt opp. Tvi vøre. SO bør seriøst stenges sporenstreks. Hele denne store møkkatråden er en ren invitasjon til spam og unyttige brukere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...