Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehh, jeg er her med venner... mushi er en av mine venner, og vi møtes her istedenfor at jeg skal kjøre en halvtime for å møte henne. Ellers er vel dette ett tidsfordriv like godt som å se på tv eller lese en bok...?! :)

7155723[/snapback]

mushi må være en veldig god venn av deg siden du ikke gidder å kjøre en hel halvtime for å møte henne i RL. Å gidlarsen, så hjertevarmende.

Dessuten er bøker kjedelig, og det er vanskelig å få med seg/huske alt som blir sagt.

7155752[/snapback]

Vi andre, som har litt dybde og sjel, har noe som på godt norsk heter "attention-span".

Lenke til kommentar
Jeg er tilhenger av et samfunn hvor folk kan gjøre det de lyster, innenfor visse rammer, uten å bli direkte kritisert for det.

7155763[/snapback]

Fy faen, for et jævla mareritt. Jeg er tilhenger av et samfunn hvor folk får lov å bli kritisert.

mushi: Senga mi har ikke noe med saken å gjøre. Det er folka her som får frem misantropen i meg. Dere har dere selv å takke.

Lenke til kommentar
Jaja folkens, er det ikke på tide å reise hjem fra jobb snart? Noen som vil være med meg hjem og se på når jeg instalerer turbo i bilen min :ph34r:

7155834[/snapback]

WOW! Se på?! :ohmy: Får noen virkelig lov til det?!

;)

7155848[/snapback]

Ja...Ingen får lov til å røre bilen min....Ingen får lov til å kjøre den engang...Ikke pappa engang og han kjøpte den til meg :!:

EDIT: Toyota Carina II 1,6

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Jeg er tilhenger av et samfunn hvor folk kan gjøre det de lyster, innenfor visse rammer, uten å bli direkte kritisert for det.

7155763[/snapback]

Fy faen, for et jævla mareritt. Jeg er tilhenger av et samfunn hvor folk får lov å bli kritisert.

mushi: Senga mi har ikke noe med saken å gjøre. Det er folka her som får frem misantropen i meg. Dere har dere selv å takke.

7155839[/snapback]

:love:

Lenke til kommentar
Noen som vil være med meg hjem og se på når jeg instalerer turbo i bilen min :ph34r:

7155834[/snapback]

Altså, jeg syntes det faktisk er gøy å se på mekking.. :dontgetit:

7155871[/snapback]

Hehe ironi eller...? Syns det er gøyere å skru, vis jeg ser på blir det bare, Nei ikke gjør sånn, putt den der! altså ÅÅÅ du gjør det helt feil!!

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...