Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hver eneste gang jeg er innom her en gang hver tredje dag, eller ALLTID de samme personene her... Spesielt Mushi, føler du ikke at du sitter litt vel mye på SO?

Seriøst folkens, dere kommer nok til å quote denne å si at jeg er en dritt, men, skaff dere et liv! Vær med venner! Nei, dette gjelder ikke alle sammen, men de som er her et par timer for dagen, prøv å utnytt livet pittelittegranne mer!

Dere får tross alt bare 1...! :)

Lenke til kommentar
Hver eneste gang jeg er innom her en gang hver tredje dag, eller ALLTID de samme personene her...  Spesielt Mushi, føler du ikke at du sitter litt vel mye på SO?

Seriøst folkens, dere kommer nok til å quote denne å si at jeg er en dritt, men, skaff dere et liv! Vær med venner! Nei, dette gjelder ikke alle sammen, men de som er her et par timer for dagen, prøv å utnytt livet pittelittegranne mer!

Dere får tross alt bare 1...!  :)

7155701[/snapback]

:hmm: Det var ikke snillt sagt si undskyld til SO spammerne.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

7155701[/snapback]

Du har rett..

Du er en dritt :wee:

Jeg er forøvrig tilhenger av reinkarnasjon

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Hver eneste gang jeg er innom her en gang hver tredje dag, eller ALLTID de samme personene her...  Spesielt Mushi, føler du ikke at du sitter litt vel mye på SO?

7155701[/snapback]

Ehh, jeg er her med venner... mushi er en av mine venner, og vi møtes her istedenfor at jeg skal kjøre en halvtime for å møte henne. Ellers er vel dette ett tidsfordriv like godt som å se på tv eller lese en bok...?! :)

Lenke til kommentar

7155701[/snapback]

Hvem er du til å fortelle andre hvordan de skal leve livet sitt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...