Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gjør jo alltid vondt når de kommer ut. Men vent til de er ute, og se heller da. Da går du til tannlegen, hvis du er redd han skal overtale deg til å trekke dem for tidlig. Er det forresten noe problem å trekke dem, da? Man merker jo ingenting :)

7154698[/snapback]

"Man merker jo ingenting" :!:

Dagens! Jeg har borra en gang før, og det var ca ett år siden. Jeg fikk to sprøyter med et eller annet. De kunne ikke gi meg mer. Jeg hadde to overfladiske små hull og jeg lå å grein i smerte. Kom ikke her og si at man ikke kjenner noe!

Lenke til kommentar
Det gjør jo alltid vondt når de kommer ut. Men vent til de er ute, og se heller da. Da går du til tannlegen, hvis du er redd han skal overtale deg til å trekke dem for tidlig. Er det forresten noe problem å trekke dem, da? Man merker jo ingenting :)

7154698[/snapback]

"Man merker jo ingenting" :!:

Dagens! Jeg har borra en gang før, og det var ca ett år siden. Jeg fikk to sprøyter med et eller annet. De kunne ikke gi meg mer. Jeg hadde to overfladiske små hull og jeg lå å grein i smerte. Kom ikke her og si at man ikke kjenner noe!

7154760[/snapback]

Også kaldt, innbilt smerte.

Lenke til kommentar

pff...

innbilt smerte.

tannleger er ondskapsfulle sadister som elsker å påføre andre smerter.

akkurat som gymlærere.

jeg hater å være til tannlegen, fordi han alltid finner noe å pirke på, som ender med at jeg er etterlatt med et hodet helt bedøvd, og likevel kjenner jeg smerten og den er så kvalmende at jeg kaster opp og er helt gele i kjeften og ingenting virker og det blir bare søl :no:

Lenke til kommentar
Eh. nei. Jeg var forberedt på at man ikke kjenner noenting og at det ikke gjør vondt. Hvorfor gjør det vondt da?

Dere har sikkert borra når dere var små, og opp igjennom oppveksten, noe jeg ikke har

7154774[/snapback]

Vel.. kan de bruke bedøvelse, så skal det ikke gjøre vondt. Er også mulig å få lystgass om man er hysterisk livredd for smerten.

Nei, har ikke borret gjennom oppveksten, jeg valgte å pusse tenna mine :p

Lenke til kommentar
Vel.. kan de bruke bedøvelse, så skal det ikke gjøre vondt. Er også mulig å få lystgass om man er hysterisk livredd for smerten.

Nei, har ikke borret gjennom oppveksten, jeg valgte å pusse tenna mine :p

7154831[/snapback]

Jeg vikk to sprøyter for faen! De hadde ikke lov til å gi meg mer selv om jeg nesten trua dem.

Blir lystgass hvis visdomstenna skal ut.

Sirslask: fancy! :fun:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Et p5b dlx å et 7900gtx kommer neste onsdag ;)

7154729[/snapback]

Flink gutt :wee: Men jeg hadde gått for 7900GTO siden GTO er egentlig et underklokket GTX kort som lar seg OC til ville scores

Pussig at vi snakker om P5B vs. P5W når jeg nettopp postet et überlangt innlegg om nettopp disse oppmot hverandre

7154738[/snapback]

Jeg kjøper brukt.

:love: oysfaerg :love:

Og jeg leste det innlegget.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...