Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det sånn at man opperere ut visdomstennene selv om man har plass til dem og de vokser fint?

7154661[/snapback]

Nei, bare vis de er i veien, eller de verker eller er råtne eller...ja du skjønner:P Det går fint ann å leve med visdomstenner.

Jeg var hos tannlegen, nei de gjør ikke vondt sier ho, nei men det er mine tenner din jævla fitte ikke dine! Faen trekke de ut med en gang sjøl :hrm:

Lenke til kommentar
De kan jo ikke tvinge deg til noe som helst da din luring.

7154676[/snapback]

Men tenk om de sier at jeg burde gjøre det. De klarer alltid å overtale og, og jeg vil ikke borre engang! Det gjør så vondt :cry: Får ikke sove om natta hvis jeg tenker på de tennene og nå må jeg til tannlegen snart.

Lenke til kommentar
De kan jo ikke tvinge deg til noe som helst da din luring.

7154676[/snapback]

Men tenk om de sier at jeg burde gjøre det. De klarer alltid å overtale og, og jeg vil ikke borre engang! Det gjør så vondt :cry: Får ikke sove om natta hvis jeg tenker på de tennene og nå må jeg til tannlegen snart.

7154686[/snapback]

Jamen herregud, la vær å dra til tannlegen da.

Om du sier det samme som Den Store P får du garantert behold dem, så må du kanskje skifte tannlege.

Lenke til kommentar

7154686[/snapback]

Det gjør jo alltid vondt når de kommer ut. Men vent til de er ute, og se heller da. Da går du til tannlegen, hvis du er redd han skal overtale deg til å trekke dem for tidlig. Er det forresten noe problem å trekke dem, da? Man merker jo ingenting :)

Ser for meg reaksjon om du faktisk hadde sagt det.

7154688[/snapback]

Tipper de tenna hans hadde blitt røska ut uten bedøvelse.

Lenke til kommentar
Det snør som bare rakkern i lillehammer også. Må vel sette på vinterdekk før det blir snøstorm ute her. Hmm

7154616[/snapback]

Her bare regner det... :(

*Gi en snøball til*

7154642[/snapback]

*kaste snøball i nakken på tomat-ulf*

7154652[/snapback]

Jasså, så det er e-snøballkrig på gang?

*kaste en snøball på alle sammen*

Lenke til kommentar
Vannkjøling + lan + trøtthet og dårlig tid = Drept 7900gt og p5w dh deluxe.

7154634[/snapback]

Da hadde jeg vel rett ;) ..bah! P5W? skal du oc, bør du oc med p5b men den diskusjonen kan vi ta et annet sted :)

Edit:

sånn generelt sett..

7154643[/snapback]

Et p5b dlx og et 7900gtx kommer neste onsdag ;)

Edit: OMGLOLZOROR! OG/Å-feil!

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...