Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg påstår at 90% av innvanderer er kriminelle, hva sier dere :)

7154316[/snapback]

Jeg kjenner mange innvandrere, og mange er greie osv, osv, men de fleste er faktisk småskurker.

7154345[/snapback]

Ja merkelig det :hmm: Kjenner mange pakkiser, kun én som er ikke småskurk eller skurk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke bosett deg i Oslo, eller området rundt der. Med mindre du vil bli kjent med en. :p

Lørenskog er faktisk på tredjeplass over kommuner når det gjelder antall innvandrere pr innbygger.

7154373[/snapback]

Det hadde faktisk vært kult å bli kjent med en, men jeg tror fordommene har grodd litt for godt inn desverre, etter å ha hengt på landet i litt for mange år.

Lenke til kommentar
Redline lørenskog ja.. kjenner en del der.. alle i lørenskog jeg kjenner er pakkiser, kun én nordmann :p

7154379[/snapback]

Ah, kanskje vi har noen felles bekjente. De fleste pakistanerne jeg kjenner er greie, men når de begynner å true med bank (og faktisk banker opp), fordi man har en bekjent som har vært frekk, da synes jeg det har gått litt for langt.

Lenke til kommentar
Det at jeg spammer mye har jo ikke en dritt med lista å gjøre, men med det faktum at jeg kjeder meg mye, og har funnet en måte å fordrive tiden med.

7154288[/snapback]

Derfor henger jeg her og i RPP.

Bare at nå har jeg pause fra RPP and it's a living HELL!! :|

Oh well.

Nå har jeg vært flink og vasket alle vinduene på kjøkkenet (6) og i stua (9).

Både inn- og utvendig.

Meg har vondt i håndleddet =/

Fortsatt 3 vinduer igjen.

Og så er det bare å tømme masse papir i papirdunken, vaske og støvsuge kjelleren, vaske opp, og vanne blomster.

Yay for OD.

Får 300 spenn som jeg må gi til skolen for at de skal gi de videre til fattige barn i Romania...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...