Notatblokk Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg snakket med en heit chick på bussen idag tidlig. Hun skulle visst legge meg til på msn, men nå er det gått snart 2 timer uten noen ny kontakt så jeg begynner å tvile på snakkingen. Neste gang viser jeg bare litt hud å tar henne med hjem. 7153781[/snapback] Mail er ikke så dumt å spørre om. Mange syns det er lettere å gi fra seg den, enn f.eks telefonnummer. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg snakket med en heit chick på bussen idag tidlig. Hun skulle visst legge meg til på msn, men nå er det gått snart 2 timer uten noen ny kontakt så jeg begynner å tvile på snakkingen. Neste gang viser jeg bare litt hud å tar henne med hjem. 7153781[/snapback] Gjør som Tomat-Ulf, vis de benken din. 7153796[/snapback] På bussen?! Jeg sa vise hud, ikke hele greia, litt må hu jo vente i spenning på. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Aham. Så du er sånn typ Patrick sin kjæreste eller har jeg tatt helt feil? 7153799[/snapback] Hahaha. Nei, vi er nok ikke det. Bare gode venner. Kjent hverandre siden vi var 6 år Jeg var forelsket i han i sjette klasse, men thats it. Ikke at han ikke er zexi. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Aham. Så du er sånn typ Patrick sin kjæreste eller har jeg tatt helt feil? 7153799[/snapback] Hahaha. Nei, vi er nok ikke det. Bare gode venner. Kjent hverandre siden vi var 6 år Jeg var forelsket i han i sjette klasse, men thats it. Ikke at han ikke er zexi. 7153807[/snapback] Ah. i can relate. Gode venner er fint å ha Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ah. i can relate. Gode venner er fint å ha 7153815[/snapback] Å fine venner, er godt å ha Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Snittleif Hvordan går det? 7153783[/snapback] Hei, pus Her går det vel fint. Har akkurat hatt dama mi på besøk i ei uke (eller akkurat og akkurat, hu dro til Trondheim igjen natt til mandag). Så jeg savner jo henne igjen da. Hvordan går det der? 7153794[/snapback] Her går det bra. Fri idag, 3månedersdag med dama i morgen, alene hjemme i helga etc. Eneste er at pcen min er død og at jeg har en heeeel del lekser denne uken (til imorgen). Jeg skal til Frankrike om to uker da. Dessuten er det håp i SO igjen! De siste dagene har det vært litt interessante ting her. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ah. i can relate. Gode venner er fint å ha 7153815[/snapback] Absolutt. Han er en av de få jeg har kjent så lenge som jeg faktisk liker enda, hehe. Men venner er kos Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Bah. Hund trenger lufting. I shall return! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Bah. Hund trenger lufting. I shall return! 7153845[/snapback] Okei Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Bah. Hund trenger lufting. I shall return! 7153845[/snapback] Arrgh! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har nevnt sosialisering også. Noe skolen kan hjelpe til med om de får en litt bedre læreplan. 7153689[/snapback] De tilpasser eget land, hvor der alle er "terrorister" (slappa, jeg sier ikke at alle er.. Dere skjønner poenget mitt). Med utdannelse.. Tomat-Ulf skjønner du? 7153711[/snapback] Jeg har nevnt sosialisering og bedre læreplan. Det hjelper mot å komme på gale tanker. Om de bare hadde hatt religion/filosofi som et fag ville det hjulpet mye. Sorry for tregt svar. Fikk en jobb her på jobben. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Tomat-Ulf ser poenget ditt, men ikke glem påvirkning. Når du har lært om ting&tang og får utdannelse, går du hjem til familien din og folket ditt.. De påvirker deg siden de er i flertall, dermed blir du en av dem med utdannelse.. Nå har vi en med utdannelse, neste år får vi enda en.. Nå har vi to.. Og så videre (Er egentlig opptatt med min skoleoppgave Så beklager for et utydelig innlegg, er litt stress ) Endret 26. oktober 2006 av Fox Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Stereotyp homse i klasserommet. Han sier så mye dumt... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Snittleif Hvordan går det? 7153783[/snapback] Hei, pus Her går det vel fint. Har akkurat hatt dama mi på besøk i ei uke (eller akkurat og akkurat, hu dro til Trondheim igjen natt til mandag). Så jeg savner jo henne igjen da. Hvordan går det der? 7153794[/snapback] Her går det bra. Fri idag, 3månedersdag med dama i morgen, alene hjemme i helga etc. Eneste er at pcen min er død og at jeg har en heeeel del lekser denne uken (til imorgen). Jeg skal til Frankrike om to uker da. Dessuten er det håp i SO igjen! De siste dagene har det vært litt interessante ting her. 7153818[/snapback] Grats med 3måneders Vi har 10måneders om 2 dager vi (på bursdagen min, sånn til info), som vi uheldigvis ikke får feira sammen Hvis pc død, du bringe pc tilbake til liv Tilbake til Frankrike nå igjen? Mere skole eller what? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor i TJØDDEL. Skal man feire en 10 måneders dag ? Så teit, haha. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hvorfor i TJØDDEL. Skal man feire en 10 måneders dag ? Så teit, haha. 7153941[/snapback] Du er teit. Endret 26. oktober 2006 av fredrik Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor i TJØDDEL. Skal man feire en 10 måneders dag ? Så teit, haha. 7153941[/snapback] Du er teit. 7153948[/snapback] Værtfall det ja. Haha! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor i TJØDDEL. Skal man feire en 10 måneders dag ? Så teit, haha. 7153941[/snapback] For min del er hver dag en gledesdag så lenge jeg har den jenta og feirer gjerne hele tiden. Feire er forresten et relativt begrep. Feire = Spise god mat sammen Feire = Kose seg sammen Feire = Fortelle hverandre følelsene sine I tillegg til disse kan også feiring være mye mye mer Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Okei, bra svar. Synes uansett teit at folk skal feire for alt sammen. 1 Måneders, 2, 3, 4 7 år og 10 måneder osv osv. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Tomat-Ulf ser poenget ditt, men ikke glem påvirkning. Når du har lært om ting&tang og får utdannelse, går du hjem til familien din og folket ditt.. De påvirker deg siden de er i flertall, dermed blir du en av dem med utdannelse.. Nå har vi en med utdannelse, neste år får vi enda en.. Nå har vi to.. Og så videre 7153905[/snapback] Jeg mener at i må få skoler der nede. Det som fungerer som skoler der nå er moskeen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg