Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hittil har jeg bare skremt bort 9 av 10 :p

7153740[/snapback]

HAHAHA! Spiller du på personlighet, eller utseende ?

7153751[/snapback]

Personlighet så klart.

Du har da selv sett meg i RPP :p

Jeg er en bleikfeit nerd med sære interesser, hockey, kinnskjegg som sikkert kunne gjort en hver ragger fra 50 år tilbake stolt og colavom til å plassere ølbokser på når man ligger i hengekøya og det ikke er noe bord i nærheten :p

Og ang. bare snakke med dem...

Eh, nei :p

Sosial fobi ftw ^^

Jeg sliter virkelig med å snakke med folk.

Ille nok med folk jeg omgås daglig og som jeg har kjent i årevis, om jeg ikke skulle begynne å prate med jenter jeg liker også.

Det går ikke.

Det går i stå, masse usammenhengende snøvling, rart blikk hos jenten, peonrød smurf som springer unna med halen mellom beina mens han prøver å unnskylde seg og ikke kommer frem igjen før etter noen dager i skam.

Det skjer stort sett hele tiden.

Og stort sett hele tiden har jentene type også, så det har ikke så mye å si, bortsett fra at jeg støtt og stadig blir trua med deng når jeg går ut døra og på fest :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gikk inn på profilen til Aidskake; "SAY WHAT? Jente?!"

7153759[/snapback]

Avataren er litt forvirrende. Det er bilde av .patrick. Men ja, jeg har faktisk pupper og innovertiss, som jeg har skrevet tidligere.

7153765[/snapback]

Blæh, jeg leser ikke alt fra alle og så mener jeg å huske en kjønnsnøytral avatar fra tidligere tid.

Men pupper og innovertiss er trivelig, men er det slik at det bare fosser på med jenter her på forumet med kjønnsnøytrale nick og i all hemmelighet planlegger å ta over? :ph34r:

Lenke til kommentar
...eller bare snakke med dem.

7153746[/snapback]

Jeg snakket med en heit chick på bussen idag tidlig. Hun skulle visst legge meg til på msn, men nå er det gått snart 2 timer uten noen ny kontakt så jeg begynner å tvile på snakkingen. Neste gang viser jeg bare litt hud å tar henne med hjem. :thumbup:

Lenke til kommentar
Blæh, jeg leser ikke alt fra alle og så mener jeg å huske en kjønnsnøytral avatar fra tidligere tid.

Men pupper og innovertiss er trivelig, men er det slik at det bare fosser på med jenter her på forumet med kjønnsnøytrale nick og i all hemmelighet planlegger å ta over?  :ph34r:

7153777[/snapback]

Er vi virkelig så lette å gjennomskue? :ph34r:

Hepp. Men ikonpluggene mine var visst ikke så spennende. Patrick og jeg bestemte oss for å ha bilde av hverandre istedenfor. Det er kos.

Lenke til kommentar

Men pupper og innovertiss er trivelig, men er det slik at det bare fosser på med jenter her på forumet med kjønnsnøytrale nick og i all hemmelighet planlegger å ta over?  :ph34r:

7153777[/snapback]

Er vi virkelig så lette å gjennomskue? :ph34r:

Hepp. Men ikonpluggene mine var visst ikke så spennende. Patrick og jeg bestemte oss for å ha bilde av hverandre istedenfor. Det er kos.

7153792[/snapback]

Aham. Så du er sånn typ Patrick sin kjæreste eller har jeg tatt helt feil?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...