Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Først så skal de ha penger fordi de har det dårlig i hjemlandet sitt, så kommer de hit til landet vårt for å så selge dop og bli kriminelle. De skal jo ta alt fra oss.

7153583[/snapback]

Det er en helt annen diskusjon, og der er jeg sannsynligvis enig med mange av dere. Strengere kontroll på hvem som får botillatelse!

7153588[/snapback]

De fleste kommer faktisk fra andre generasjon.. Første generasjon er de som kom hit for 20 år siden

7153605[/snapback]

Da er det ikke de samme som ber om veldedighetsstøtte. De kom ikke hit for å selge dop og bli kriminelle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stikke ut og kjøpe ingredienser til burger, eller bare spise kake?

7153595[/snapback]

Du burde forandre kostholdet ditt. Kake eller burger så tidlig på dagen er fy fy:):)

7153613[/snapback]

Kosthold?

Hva er det for noe? :p

Ærlig talt tar jeg det jeg har lyst på, eller det som er tilgjengelig.

Og når det eneste vi har i huset er frokostblanding og kake, går jeg selvfølgelig for kake.

Men det frister mer med burger.

Og jeg kjøper nok et brød når jeg er ute også.

Men jeg har ikke spist en skikkelig fett- og dressingdryppende baconcheese på evig lenge nå!

*savne*

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf Hææ? :) Prøver du å vri unna?

7153611[/snapback]

Jeg sier at en som vil bombe en flyplass ikke har god nok utdanning eller sosialisering.

7153623[/snapback]

Så vi skal ha ansvaret for å gi alle fattige universitets utdanning nå da ?

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

7153611[/snapback]

Jeg sier at en som vil bombe en flyplass ikke har god nok utdanning eller sosialisering.

7153623[/snapback]

7153634[/snapback]

Nei, men sosial utdanning og grunnleggende utdanning innenfor etikk er en fin bil.

Lenke til kommentar

7153611[/snapback]

7153623[/snapback]

7153634[/snapback]

Når sa jeg det? Jeg sier at dess mindre utdannelse de får dess farligere er det for oss.

Og det er jo de rike sin skyld at noen er fattige.

Lenke til kommentar
Når sa jeg det? Jeg sier at dess mindre utdannelse de får dess farligere er det for oss.

Og det er jo de rike sin skyld at noen er fattige.

7153649[/snapback]

Det er jo U-Landene som har lånt penger av andre land og satt seg selv i pengetrøbbel. God veit hvor mye av lånet som er blitt strøket over.

Jeg lurer på når nokk er nokk, når har vi bidratt nokk til dem. Når de plutselig har mer penger enn oss ? Når alle i Nepal har ingeniører og tjener 2 millioner i året ?

Detta skjønner jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...