Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Vel, da beklager jeg. Det kan ikke jeg gjøre noe med. Da er det OD-komiteen på din skole som er inkompetente. Litt trist, egentlig.

7153548[/snapback]

Nettopp, derfor syns jeg denne situasjonen er veldig frustrerende. Men snart er den over...

7153570[/snapback]

Synd. Men er det galt av meg, som faktisk har fått informasjonen jeg trenger, å jobbe for OD?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først så skal de ha penger fordi de har det dårlig i hjemlandet sitt, så kommer de hit til landet vårt for å så selge dop og bli kriminelle. De skal jo ta alt fra oss. Det er ikke alle som er slike men noen men noen er alt for mange. Men de kommer mye bra ut av de også. Kebab :love:

Endret av Sirslask
Lenke til kommentar
Først så skal de ha penger fordi de har det dårlig i hjemlandet sitt, så kommer de hit til landet vårt for å så selge dop og bli kriminelle. De skal jo ta alt fra oss.

7153583[/snapback]

Det er en helt annen diskusjon, og der er jeg sannsynligvis enig med mange av dere. Strengere kontroll på hvem som får botillatelse!

Lenke til kommentar
Vel, da beklager jeg. Det kan ikke jeg gjøre noe med. Da er det OD-komiteen på din skole som er inkompetente. Litt trist, egentlig.

7153548[/snapback]

Nettopp, derfor syns jeg denne situasjonen er veldig frustrerende. Men snart er den over...

7153570[/snapback]

Synd. Men er det galt av meg, som faktisk har fått informasjonen jeg trenger, å jobbe for OD?

7153582[/snapback]

Nei, men hva jobber du med? OD har en ganske klar melding om at det ikke handler om å kjøpe seg en fridag...

Satt selv i OD komite to år på rad da jeg gikk på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Skole vel? I hele verden, feks London..  De planla å bombe Heatherow (feil stavet, men london flyplass =D ) Men de ble stoppet.. Mange av dem var fra England(men er naturligvis brune muslimer) med god utdannelse

7153591[/snapback]

Det er ikke god nok utdannelse når man prøver å bombe en flyplass. ;)

Lenke til kommentar
Først så skal de ha penger fordi de har det dårlig i hjemlandet sitt, så kommer de hit til landet vårt for å så selge dop og bli kriminelle. De skal jo ta alt fra oss.

7153583[/snapback]

Det er en helt annen diskusjon, og der er jeg sannsynligvis enig med mange av dere. Strengere kontroll på hvem som får botillatelse!

7153588[/snapback]

De fleste kommer faktisk fra andre generasjon.. Første generasjon er de som kom hit for 20 år siden

Lenke til kommentar

7153588[/snapback]

Nei, hvorfor det? Syntes alle som vil skal få bo her, jeg. :yes:

7153598[/snapback]

Alle som er villige til å jobbe, lære seg språket og gi opp bittelitt av deres egen kultur for å få innpass i det norske samfunnet.

De som lager sine egne små ghettoer i Oslos drabantbyer, lever på trygd og ikke snakker Norsk kan dra tilbake der de kom fra. De burde IKKE få trygd.

Lenke til kommentar

7153588[/snapback]

Nei, hvorfor det? Syntes alle som vil skal få bo her, jeg. :yes:

7153598[/snapback]

Enig!

Åpne portene og slipp dem alle inn :D

Og så kan vi få noen kvinnelige leger uten genser til å hjelpe til med alt og alle.

mMmm... burger.

sammenheng ftl

nei, opp og hopp ^^

Lenke til kommentar
Alle som er villige til å jobbe, lære seg språket og gi opp bittelitt av deres egen kultur for å få innpass i det norske samfunnet.

De som lager sine egne små ghettoer i Oslos drabantbyer, lever på trygd og ikke snakker Norsk kan dra tilbake der de kom fra. De burde IKKE få trygd.

7153616[/snapback]

YAY. Her er vi enige. Lenge leve so5

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...