Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Fy faan Herr Brun våkn opp. Jeg gir da langt faan i om de putter ei kule i en fra Nepal. Jeg gir mindre faan i om de skyter den Norske uteliggeren på Karl Johan. Selv om jeg fortsatt gir faan.

Men om du tror alle nordmenn har en blomsterhverdag tar du jævla feil.

7153395[/snapback]

Der har vi enda en som tenker som meg, jeg gir blanke om det er krig i Irak og skoler blir sprenkt også videre jeg jobber i dag kun fordi jeg ikke orker å dra på skolen og jeg kan stå opp sent :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ah...

husvask :love:

chill ned, mann.

med musikk i ørene går det hele lekende lett og er du rask og effektiv og dreven i vasking, er det unnagjort på rundt en time, kanskje mer.

Kommer an på om du har en villa å vaske eller ei :p

Hadde glatt vaska gulvene i huset, hadde det ikke vært for at jeg gjør det en gang i uka allerede :p

Så derfor er jeg satt på vindusvask.

Woo! :p

7153399[/snapback]

Metallica får adrenalinet til å pumpe, woo et rom tatt allerede!

Så må jeg lage mat, og jeg har allerede VANNET BLOMSTENE! :w00t:

Lenke til kommentar
En nordmann som har det "fælt" og en sulten gutt i Afrika, Nepal, Sør-Amerika, Sør-Asia eller whatever som har det fælt kan ikke sammenlignes.

7153385[/snapback]

Okei, tiggere lever godt i norge folkens.

La oss gå å tigge siden vi vil ha de bra UANSETT. Vi er jo NORDMENN.

Fy faan Herr Brun våkn opp. Jeg gir da langt faan i om de putter ei kule i en fra Nepal. Jeg gir mindre faan i om de skyter den Norske uteliggeren på Karl Johan. Selv om jeg fortsatt gir faan.

7153395[/snapback]

Hvor ofte får en Norsk uteligger ei kule? De fleste Norske uteliggerne er narkovrak. De kom seg dit selv, og de kan faktisk komme seg ut derfra. De kan få et sted å bo og mat til å overleve, hvis de svelger stoltheten. Det er ikke enkelt, men jeg kan ikke hjelpe dem med akkurat det. Ja, det finnes en hel del unntak, men det vil det alltid gjøre.

Tiggerne kan få det bedre av egen hjelp, og de havnet i 90% av tilfellene der ved egen maskin. Et barn i Afrika som er født inn i sult og krig kan ikke gjøre noe med det selv, og har ikke sørget for å havne der selv.

Lenke til kommentar
Et barn i Afrika som er født inn i sult og krig kan ikke gjøre noe med det selv, og har ikke sørget for å havne der selv.

7153422[/snapback]

Så jævla synd for dem. Det er ikke synd på dem fordi de har ikke peiling på hvor vondt det er å være stappmett.

Jeg eier ikke medlinhet for dem, kommer aldri til å gjøre det. Jeg sier som min far, gi dem en kniv og vent.

Jeg har mer interesse av å ta vare på mitt eget land istedet for å være barnevakten til et annet. Sorry meg.

Lenke til kommentar

Herregud, jeg blir kvalm av dere. Faen heller, dere gir faen i hele verden, unntatt de som befinner seg foran deres nese eller ligner på dere? Snakk om å være egosentrisk!

Hvis hele verden tenkte bare på seg selv, så ble plutselig Norge til et U-land (Nord-Korea brukte oss til prøvesprengning av sine nye ubåt-monterte atombomber eller noe lignende), så ville dere sannsynligvis tenkt annerledes. De som har det godt bør hjelpe de som har de mindre godt, både for sin egen del og for de andres.

Lenke til kommentar
En nordmann som har det "fælt" og en sulten gutt i Afrika, Nepal, Sør-Amerika, Sør-Asia eller whatever som har det fælt kan ikke sammenlignes.

7153385[/snapback]

Okei, tiggere lever godt i norge folkens.

La oss gå å tigge siden vi vil ha de bra UANSETT. Vi er jo NORDMENN.

7153395[/snapback]

Jeg sier ikke at jeg gjør no, men det skal så lite til å hjelpe. Den innstillinga di har jeg ikke noe imot, men når du bruker *faen* i hver setning får det meg til å se på ditt syn om saken som en umoden innstilling, og noe man ikke skal ta hensyn til...

Lenke til kommentar
Et barn i Afrika som er født inn i sult og krig kan ikke gjøre noe med det selv, og har ikke sørget for å havne der selv.

7153422[/snapback]

Så jævla synd for dem. Det er ikke synd på dem fordi de har ikke peiling på hvor vondt det er å være stappmett.

Jeg eier ikke medlinhet for dem, kommer aldri til å gjøre det. Jeg sier som min far, gi dem en kniv og vent.

Jeg har mer interesse av å ta vare på mitt eget land istedet for å være barnevakten til et annet. Sorry meg.

7153435[/snapback]

Du kan ikke gjøre så veldig mye for ditt eget land. For et land i Afrika kan norsk skoleungdom utgjøre en utrolig stor forskjell.

Sorry meg, men du gjør meg forferdelig kvalm. Du har det faenmeg for godt. Egosentriske drittsekk.

Lenke til kommentar

ah.

chill.

la barna passe på seg selv og se hvordan det går.

gi dem noen tiår og så blir alt så bra så.

de overlevende barna sniker seg unna, danner sin egen lille rebellstyrke og tar knekken på oppunionen and everybody's celebrating... :yes:

Vel, lov å håpe i alle fall.

Men ta livet som det faller seg, gi blaffen i bekymringer og strev. (elns)

Lenke til kommentar

Kan ikke si annet enn at jeg ligger midt i mellom Herr Brun og Neppe. Dog litt mer på Herr Brun sin side, folk som gir fullstendig faen er grunnen til at verden er så urettferdig.

Men jeg mener også at barn som ikke kan gå på skole fordi skoleveien deres har blitt til en slagmark og skolene er arsenaler skal kunne hjelpes, og derfor vanner jeg blomstene mine idag.

Lenke til kommentar
Hvis hele verden tenkte bare på seg selv, så ble plutselig Norge til et U-land (Nord-Korea brukte oss til prøvesprengning av sine nye ubåt-monterte atombomber eller noe lignende), så ville dere sannsynligvis tenkt annerledes. De som har det godt bør hjelpe de som har de mindre godt, både for sin egen del og for de andres.

7153437[/snapback]

DEN dagen det skjer, er det så forbanna mange land på denne kloden har med å stille opp. Det finnes omtrent ikke høyt nok tall på hvor mye penger vi har sendt nedover til U-Landene. Vi har hjulpet dem med å utstyr til jordbruk, vi har bygd brønner, vi har sendt bistand på bistand. Men går det noe bedre? nei det gjør nemlig ikke det.

Og du selv som betaler deg fri på skolen så du skal få ligge hjemme i senga med kjæresten din? Hvor er din samvittighet. Viss du syns OD er så jævla bra, burde du ha stilt opp skikkelig.

Jeg vet pengene går til en god sak, og utdanning er kjempeviktig når det kommer til å få U-land på rett kjør. Men til dere informasjon fikk jeg ikke vite hva pengene gikk til før sist tirsdag, og da er det for sent. Da får barna i Nepal greie seg uten min hjelp.

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at jeg gjør no, men det skal så lite til å hjelpe. Den innstillinga di har jeg ikke noe imot, men når du bruker *faen* i hver setning får det meg til å se på ditt syn om saken som en umoden innstilling, og noe man ikke skal ta hensyn til...

7153448[/snapback]

Jeg skulle bare starte en krangel. Å siden du er så voksen, så kan du dele ditt syn på saken ?

Jeg ga 200 til bøssebærere som kom på døra mi, men jeg har ikke peiling på hvilket formål det gikk til. Det er 200 kroner som jeg kunne ha brukt til noe annet.

Jeg har meg ikke imot å gi penger EN gang i året, men når det skal være noe HELE tiden blir jeg lei. Jeg er medlem i reddbarna å det blir trekt 150,- fra kontoen min hver måned. Jeg aner ikke hva pengene går til. Jeg aner ikke engang hvorfor jeg er med :hmm:

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...