Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Njaa Herr Brun. Ideèn er god, men fortsatt skeptisk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvis jeg dropper en dag på skolen for å jobbe inn 300,-, merkes ikke det alvorlig verken på skolegangen eller på økonomien. Det kan dog sikre et skolebarn i Nepal halve skolegangen sin. Det pågår en borgerkrig der nede som har vart i ett tiår allerede. Skolene blir brukt som rekrutteringssentre for barnesoldater samt som våpenlager. Dette jobber OD for å få en slutt på (eller i alle fall litt mindre av det). 7153344[/snapback] Lurer på om det skjer. Jeg gir faen i OD-dagen. Har alltid gjort det, og vil alltid gjøre det. Kan faen ikke fordra dette med "vi skal ha penger av dere". - Skaff dere penger ved å gjøre noe selv, for faen. Jeg sliter ikke ræva av meg for andre. Kall meg egoistisk og jævelig, men hey, jeg driter like mye i det. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Droppa OD jeg også. Så nå sitter jeg og skriver en stil om leger uten grenser, og jeg vil mest sannsynlig få en karakter på. Noe som provoserer meg så gæli...:-( Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Nordmenn er generelt ganske egoistiske da, er vi ikke ? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg gir faen i OD-dagen. Har alltid gjort det, og vil alltid gjøre det. Kan faen ikke fordra dette med "vi skal ha penger av dere". - Skaff dere penger ved å gjøre noe selv, for faen. Jeg sliter ikke ræva av meg for andre. Samme her. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Koselig å få meldinger om at folk har hatt mareritt om meg. Jeg hadde gjerne jobba en ekstra dag for å hjelpe NORDMENN. Siden jeg mener vi bør ta vare på oss selv før vi tar vare på andre. Det finnes også norske som sliter i et allerede dyrt land. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Nordmenn er generelt ganske egoistiske da, er vi ikke ? 7153363[/snapback] Off, jeg er så lei av å forklare meg. Alle lærere jeg møter på i gangene nå gir meg "jøss, pliktoppfyllende lensmannsdatra HER?" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Njaa Herr Brun. Ideèn er god, men fortsatt skeptisk. 7153354[/snapback] Det funker. Om det funker akkurat i Nepal vet jeg ikke, men det forbedrer faktisk forholdene for de pengene går til. Har gjort det tidligere iallfall. Hylo: Det krever MYE mindre av deg å skaffe 300,- enn av en fattig gutt i Nepal. Du trenger faktisk ikke slite ræva av deg for å skaffe dem. Søstra mi satt seg ute sammen med en venninne og solgte vafler på torget. De tjente flere tusen på et par timer. Hvis det er blodslit så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Av og til lurer jeg på om pengene som samles inn egentlig går til noe spes i andre land. Det virker ikke som om noe forandres for det er jo hele tiden det samme maset overalt. "Vi trenger penger, vi trenger mat, vi trenger klær." Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Nordmenn er generelt ganske egoistiske da, er vi ikke ? 7153363[/snapback] Off, jeg er så lei av å forklare meg. Alle lærere jeg møter på i gangene nå gir meg "jøss, pliktoppfyllende lensmannsdatra HER?" 7153373[/snapback] Haha, bra for deg da Men hvorfor blir du sinna for at du får en vurdering på stilen din ? Skjønte ikke den. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Gratulerer til de som har bursdag. Jeg husker ikke hvem det var i farta. Hurra, HURRA! Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Good morning Minnesota! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 -Redhead- Nm i spam har bursdag idag ser jeg. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 God morgen SO! Skjer det no stort? Har allerede hatt en to timers naturfag prøve som det gikk rett til helvete på... Satt å øvde i 5-6 timer, og allikevel var den faen så vanskelig.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Koselig å få meldinger om at folk har hatt mareritt om meg. Jeg hadde gjerne jobba en ekstra dag for å hjelpe NORDMENN. Siden jeg mener vi bør ta vare på oss selv før vi tar vare på andre. Det finnes også norske som sliter i et allerede dyrt land. 7153372[/snapback] En nordmann som har det "fælt" og en sulten gutt i Afrika, Nepal, Sør-Amerika, Sør-Asia eller whatever som har det fælt kan ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Men hvorfor blir du sinna for at du får en vurdering på stilen din ? Skjønte ikke den. 7153378[/snapback] Fordi jege føler at vi som står på valgene våre blir straffet for det. Årene før, da det ikke har vært så mange som det er nå, som ikke deltar, har de sluppet unna med en ikkevurdert veggplakat... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Må vaske hele huset Ble ti ganger mer fornøyelig med musikk i bakgrunnen... men likevel, drit kjedelig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Good morning Minnesota! 7153382[/snapback] Er du på jobb, Patrick? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 En nordmann som har det "fælt" og en sulten gutt i Afrika, Nepal, Sør-Amerika, Sør-Asia eller whatever som har det fælt kan ikke sammenlignes. 7153385[/snapback] Okei, tiggere lever godt i norge folkens. La oss gå å tigge siden vi vil ha de bra UANSETT. Vi er jo NORDMENN. Fy faan Herr Brun våkn opp. Jeg gir da langt faan i om de putter ei kule i en fra Nepal. Jeg gir mindre faan i om de skyter den Norske uteliggeren på Karl Johan. Selv om jeg fortsatt gir faan. Men om du tror alle nordmenn har en blomsterhverdag tar du jævla feil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Må vaske hele huset Ble ti ganger mer fornøyelig med musikk i bakgrunnen... men likevel, drit kjedelig. 7153387[/snapback] ah... husvask chill ned, mann. med musikk i ørene går det hele lekende lett og er du rask og effektiv og dreven i vasking, er det unnagjort på rundt en time, kanskje mer. Kommer an på om du har en villa å vaske eller ei Hadde glatt vaska gulvene i huset, hadde det ikke vært for at jeg gjør det en gang i uka allerede Så derfor er jeg satt på vindusvask. Woo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg