Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der er nok redigert, men flott ja. Lever med svensker hver dag, dem er egentlig smartere og mer kreative enn oss norskere.

7152570[/snapback]

Norskere? *pirke*

7152575[/snapback]

Norske, GUD HJELPE MEG.

Edit: Espenyyh: Please, ikke start. Ja, med min livserfaring så langt så tenker dem på ett bedre sett enn oss Norske. I hvertfall 60% av hele Norge.

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Det der er nok redigert, men flott ja. Lever med svensker hver dag, dem er egentlig smartere og mer kreative enn oss norskere.

7152570[/snapback]

Norskere? *pirke*

7152575[/snapback]

Norske, GUD HJELPE MEG.

Edit: Espenyyh: Please, ikke start. Ja, med min livserfaring så langt så tenker dem på ett bedre sett enn oss Norske. I hvertfall 60% av hele Norge.

Og det ang. bildet. Se litt over "Tack för att..." så ser du en uskarp tekst av det samme under. Jeg mener bildet er redigert, hvor har du funnet det? Jeg vil ha kilder.

Lenke til kommentar
Greit, hva vil du fram til for å føle deg bedre?

7152648[/snapback]

Jeg skal ikke føle meg bedre. Det er bare at når du poster noe som er så gjennomsyret tåpelig og lite gjennomtenkt, så må jeg le litt av deg slik at folk ikke tar deg alvorlig.

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing." Jeg skal ikke være en av dem som gjør ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...