Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jeg fått feil info når jeg mener å ha hørt at det var noe mellom Rome og Steffy for en stund siden?

7149594[/snapback]

Ehm, ew. Jeg er gutt, hun er jente, jeg er homo. Funker ikke. Hallloooo.

7149726[/snapback]

Ahh. My mistake.

TeggY: De var vel sammen i et halvt år, minst, om jeg ikke tar feil?

7149743[/snapback]

Jasså ja, ok. :)

Lenke til kommentar
Seriøst, det får finnes grenser for hva vi kan spøke med. Har du noe å si, så kan du si det til meg, og ikke hele forumet. Det du driver med er bare barnslig.

7149821[/snapback]

Hun skriver ikke akkurat veldig fæle ting? Alle vet jo fra før av at du har liten tiss, etter at du la ut bilde av den på nettet for en del år siden. :wee:

Lenke til kommentar
Seriøst, det får finnes grenser for hva vi kan spøke med. Har du noe å si, så kan du si det til meg, og ikke hele forumet. Det du driver med er bare barnslig.

7149821[/snapback]

Særiøst Stefan, nå får du roe deg litt ned. Får være måte på å reagere på hva jeg sier. Det er jo ikke min skyld at du har de problemene dine og driver å syter. Vi var sammen i så lenge, men så plutselig nekter du fordi du er redd for hva jeg kan si. Greit, hvis du vil ha det sånn så. Ikke min skyld at lille-Stefan var så liten at jeg måtte finne meg noe annet.

Lenke til kommentar
Særiøst Stefan, nå får du roe deg litt ned. Får være måte på å reagere på hva jeg sier. Det er jo ikke min skyld at du har de problemene dine og driver å syter. Vi var sammen i så lenge, men så plutselig nekter du fordi du er redd for hva jeg kan si. Greit, hvis du vil ha det sånn så. Ikke min skyld at lille-Stefan var så liten at jeg måtte finne meg noe annet.

7149873[/snapback]

Altså, Maren. Hva faen er det du driver med?

Lenke til kommentar
Herregud ADSL 2+ er rassskt.

7149886[/snapback]

jeg vil også ha, men folka jeg bor med prioriterer helt feil... hvem er provideren din?

7149906[/snapback]

NextGenTel. Bør jo egentlig nevne at jeg har kontakter der. :wee:

Sitter her og laster ned Linux distribusjoner bare for å se hvor raskt det går. 700Mb på ca. 5 minutter er sykt. Nesten som å være på kontoret dette...

Lenke til kommentar

7149873[/snapback]

Vi får se hvem som syter når de private bildene våre begynner å dukke opp i diverse brukeres PM-innbokser.

Lenke til kommentar

7149873[/snapback]

Vi får se hvem som syter når de private bildene våre begynner å dukke opp i diverse brukeres PM-innbokser.

7149937[/snapback]

Jeg har et fra før av. Men det bl vel tatt før Marens tid :wee:

Men jeg vil ha!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...