Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

herregud, jeg er så utrolig forelsket for tiden! Klarer ikke ta vekk tankene fra henne et eneste sekund. Har vært sånn i tre måneder, og det er virkelig verdens beste følelse.

7146728[/snapback]

Heldiggris sier no jeg bare. Misunner deg.

Prøv deg avstands ehmm.. ett eller annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bazukh ikke jeg heller :( har mistet gnist etter har blitt lekt av ei jente, tøsa!

7146734[/snapback]

Det suger. Jeg mista gnisten etter at det blei slutt med eksen, jeg. Det er ett år sia. Etter det har jeg nesten blitt ei sånn tøs, bare ikke med vilje.

Jeg blir betatt, også får jeg noia og dropper ut >.<

Edit:

Fysikk er bajs.

7146723[/snapback]

Fysikk er jo kewz

7146748[/snapback]

Overhodet ikke :)

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Det suger. Jeg mista gnisten etter at det blei slutt med eksen, jeg. Det er ett år sia. Etter det har jeg nesten blitt ei sånn tøs, bare ikke med vilje.

Jeg blir betatt, også får jeg noia og dropper ut >.<

7146754[/snapback]

Isjda.. Jeg var veldig liksombetatt rett etter det ble slutt med min. Men så fant jeg en jeg virkelig likte, men så var det ikke riktig fra hans side, så nå sitter jeg her igjen. Meeeen jeg greier meg alltids. Jeg har fine klassevenner å tøse med :p

Lenke til kommentar
fyfaen, jenta har samme historien.. Jeg sa til henne at det er ikke en god unnskyldning for det  :nei:

7146760[/snapback]

Tingen er ay man -vil- at det skal funke, men så gjør det bare ikke det. kan dessverre ikke tvinge fram no sånt >.<

Isjda.. Jeg var veldig liksombetatt rett etter det ble slutt med min. Men så fant jeg en jeg virkelig likte, men så var det ikke riktig fra hans side, så nå sitter jeg her igjen. Meeeen jeg greier meg alltids. Jeg har fine klassevenner å tøse med :p

7146765[/snapback]

Er det ikke riktig, er det ikke riktig. Dessverre :(

Men tøseklassevenner er fine å ha ^^,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...