Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har koselige datafolk på skolen. Jeg ringte for å få brukernavnet mitt, men så snakket vi om alt mulig annet. Det var kos. Jeg tror han kjeder seg like mye som meg.

7145999[/snapback]

Skulle ikke forundre meg. Datafolk ser ut til å kjede seg en del.

Særlig de som er her.

Lenke til kommentar
Vi har koselige datafolk på skolen. Jeg ringte for å få brukernavnet mitt, men så snakket vi om alt mulig annet. Det var kos. Jeg tror han kjeder seg like mye som meg.

7145999[/snapback]

Skulle ikke forundre meg. Datafolk ser ut til å kjede seg en del.

Særlig de som er her.

7146003[/snapback]

Er kjedelig når vi ikke har noen oppgaver, ja :(

Hater å ikke ha noe å gjøre...

Lenke til kommentar
Måtte prøve google navnet mitt jeg óg.

Googla jeg hele, fikk jeg opp presentasjonstråden på et anna forum.

Googla jeg uten andre fornavnet, fikk jeg opp no fra opprop.no, Ormåsen-LAN, pensjonsomkamp og igjen den presentasjonstråden.

Jaj :w00t:

7145633[/snapback]

Sist jeg googla navnet mitt, kom jeg opp på en Libero-side eller noe. Det var da jeg gikk i 10'ende.

Googla navnet mitt akkurat:

På toppen lå profilen min på dette forumet.

På 2. plass kom det noe kirke-greier som hadde navnet mitt i blitt-døpt-lista (WTF? jeg har faen ikke blitt døpt!)

På 3. plass kom profilen min på Catch Gamer

På 4. plass kom ptofilen min på Geekevents

Skjer da, forum?

Lenke til kommentar
Aidskake  samme her :) En gang besøke han oss og pratet med meg og læreren om alt mulig.. Moro var det :p

7146005[/snapback]

Her tror jeg de har en del å gjøre faktisk. Han jeg prata med på skolen min var så opptatt at han nesten ikke hadde tid til å hjelpe meg når jeg hadde problemer med brukernavn og passord. :p

Lenke til kommentar
Her tror jeg de har en del å gjøre faktisk. Han jeg prata med på skolen min var så opptatt at han nesten ikke hadde tid til å hjelpe meg når jeg hadde problemer med brukernavn og passord. :p

7146038[/snapback]

Vi har to, utrolig nok. Han ene går bare rundt og tasser. Låne?

7146043[/snapback]

Vi har faktisk to her også, men var bare han ene som var tilstede når jeg trengte hjelp. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...