Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har MYE, MYE å ta igjen.. jeg jobber nesten hele tia, men alikevell blir jeg ikke ferdig. Henger litt etter føler jeg.

7144916[/snapback]

Du har bare så mye tid. Ta deg tid til å ha fun fun fun. ;)

7144956[/snapback]

Viktig å ta seg tid til ting :) Jeg gjør ingenting, men får aldri gjort noe. :hrm: Prioriteringer er leit.

Lenke til kommentar

ja og nei.. Jeg postet et bilde av ham som var HELT uklart, altså man kan ikke kjenne ham igjen.. kan poste eksempel.. Men det likte han ikke, så prøvde jeg å ordne det opp (det var det dere trodde at jeg tilba ham, men det var ikke sånt).. Jeg mener fortsatt at bildet er helt uskyldig, men vi har dessverre ikke samme syn på saken.. Greit nok,men så begynte han å angripe meg.. BLABLA, resten veit dere

Så vil jeg si at vi begge har like skyld

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Dessuten, bare for å forklare meg litt mer, jeg har sluttet å røyke i går. 2 dager uten røyk nå. Derfor har jeg litt mindre toleranse enn det jeg vanlighvis pleier å ha.

7144939[/snapback]

Skriv sånn lagt sarkastisk innlegg om meg også! Leter du finner du masse dritt! :ph34r:

7144950[/snapback]

jeg tror jeg går i hula mi og går i dvale, før noen andre "uskyldige" blir "skadd".

Lenke til kommentar
Men når det kommer til lekser og spesielt muntlige fag kan det være greit å bare lese sammendraget. Da har du noe å si i timen og har god oversikt og du fikk litt ekstra tid til å nerde. ;)

Noe annet med 3MX-helvete.  :(

7144977[/snapback]

Jeg gleder meg til neste år, jeg; 3MX, 3FY og 3KJ. Det blir ez-mode ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...