Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget, kjære fox, er at selv om DU ikke liker JoachimR, betyr ikke det at han ikke er ønsket i SO5.

7144665[/snapback]

jeg liker han ikke heller. Poll, Herr Brunn?

Jeg ønsker ikke å tråkke noen på tærne, "slenge dritt", "være dust/frekk", men nå syns jeg at det er på tide å vise mitt synspunkt. Den som måtte få lyst til å redigere vekk, evt slette dette innlegget, må huske at det er fortsatt ytringsfrighet her...

Hei. Jeg syns at JoachimR er en bortskjemt kar...til de grader. Faren hans betaler for stortsett det meste, gir Joachmin en jobb (slik at han ikke kommer i kontakt med skitt, gud forby.), kjøper han bil (som Joachmin klagde på), etc etc.

I mine øyne, bor du i en fantasi verden. En verden styrt av mote, andre sine menigheter, etter det jeg har sett har også USA-basilen bitt deg. God bless America, bomb Iraq til helvete, og kast dritt på polakker som fikser huset ditt, prada + dollarz = schpaaa.

Til saken. Det du ikke innser, er at når du klager på at din TTen ikke er rosa som en lekebil du ville kanskje ha leika med, så sitter det kanskje noen her inne som ikke har en bil, som TRENGER en bil, hvilken som helst bil, bare for å gjøre jobben og overleve her i verden. Jeg mener ikke at du skal ha dårlig samvittighet over at du er av det "rike"-miljøet. For all del, nyyyyt det. Men det du burde kanskje ha hatt klart for deg, er at du kanskje burde være LITT mer takknemlig enn det du er i dag?

- "Æsj. Jeg fikk bæsj på skoen min i dag. Og de er jo klin nye! :("

- "Har ingen sko jeg. Venter på lønninga som kommer om 2 uker"

Vær GLAD for at du har det du har, og slutt å være en arrogant, barnslig og frekk(?) individ. Wake the hell up, Neo.

*advarsler, here i come*. Kjedelig å få advarsel for sin mening som blir lagt til diskusjon, men men. Det er verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...