Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da kan man vel heller legge til: "Spam/Support = Advarsel"?

5998246[/snapback]

Selv det hørte vel sjeldenhetene til..

5998250[/snapback]

Jupp. B|Real utviklet sin egen tilfeldighetsgenerator for om de som spammet eller ba om support skulle få advarselsøkning. :--)

Lenke til kommentar
En ting til!

 

"Siste Ordet 5. ikke spam!" er tittelen. Hvor ble det av den gode gamle "Support\Spam = BAN"? 

 

:roll:

5998220[/snapback]

*savne*

 

"Siste Ordet 5. ikke spam!" er tittelen. Hvor ble det av den gode gamle "Support\Spam

5998220[/snapback]

Ble vel aldri håndhevet likevel...

5998226[/snapback]

Ikke denne helder.

 

Nei, sett meg til moderator til SO4, og jeg skal få skikk her. :devil:

 

BF1942FH to go!

Lenke til kommentar

Synes spam/support skal bli slått ned på jeg. Er jo bare en hel haug av spamming her, er sjelden det er en diskusjon som ikke handler om at folk spammer, spør om support, at det kommer innlegg som det bare står *kosepå* etc. Det blir veldig latterlig og unødvendig i lengden.

 

I dag "fikset" jeg forresten 2 PC'r for dataeksperten blant lærerne :wee: Nivået blant de er ikke akkurat høyt nei. Er tragisk rett og slett.

 

Er noe skuffet over aktiviteten min i de seriøse kategoriene nå for tiden, er liksom blitt mindre og mindre, jeg vil så gjerne diskutere, men alle bruker jo opp mine argumenter før jeg finner tråden etc. Jeg har jo tilbakemeldingskategorien hvor jeg jo poster stadig vekk, men jeg syns det er litt dumt å bare poste der og ikke ellers på forumet på en måte...

Lenke til kommentar
*dunke hodet i vegggen*

 

Hvorfor er jeg alltid vekke når dere driver og stenger/åpner viktige tråder?! :(

5996575[/snapback]

Fordi du suger :wee:

Neida, jeg bare tuller. b-real lovde meg foerste innlegget i SO5, men den gang ei. Alle har uflaks. Hva driver du med?

 

God morgen, alle sammen

5996662[/snapback]

Du fikk siste ordet. Du har ingenting å klage over.

 

Jeg har foresten lesedag til engelsk heldag. Dvs at jeg har friiii. Engelsk er easy. Sov lenge, lagde meg god frokost og har brukt dagen til å lese en digg engelsk bok og ellers tuslet rundt i huset.

 

Gratulerer med ny bror! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...