Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

*snip*

7139443[/snapback]

Spør om du kan skrive det om igjen fordi du missforstod. Ta på deg dådyr-øynene dine.

:)

7139536[/snapback]

Eller bare skrive på nytt og overraske henne(lærerinnen)? Vil det funke?

Clvn typografi er ikke noe du kan lære deg via lesing og sånt.. Du skal bare "oppdrage" mening med typografi.. Lærern som jeg hadde ifjor.. Han sa sjølv at han begynte ikke å forstå hva typografi egentlig er, og hva er mening bak det før han var 40år (han er 65 nå)

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lærern som jeg hadde ifjor.. Han sa sjølv at han begynte ikke å forstå hva typografi egentlig er, og hva er mening bak det før han var 40år (han er 65 nå)

7139589[/snapback]

Det sier vel mer om skolen din? :whistle:

:wee:

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Høhø, det sier heller mer om deg.. Tomat-Ulf.. Folk sier at de veit hva typografi er, men betyr det at de har skjønt 100% hva typografi er? Det er det jeg mener.. Som du veit.. feks En buddister finner ut hva er ditt&datt i dyp åndelig etter mange år.. kanskje mange tiårer

Det er poenget mitt, jeg veit godt sjølv hva typografi.. Men jeg kan ikek mestere typografi og vil ikke skjønne den ekte sjel/den egentlige mening bak typografi før om ti år kanskje?

Tomat-ulf jeg venter på ditt svar

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Hey, babes...jeg digger labrapport!

"Juster spenningen til traineren til 12 volt. Mål med multimeter. Koble opp etter figur 1. Benytt først R1 og C1. Husk riktig polaritet på kondensatoren og måleinstrumentet. Kondensatorene er av typen elektrolytt. Pass på at kondensatoren er helt utladet mellom hver måling. Sett først måleinstrumentet som Voltmeter og foreta målingene med respektive R1 og C1, R2 og C1, R1 og C2, R2 og C2."

Alltid like fett!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...