Niqābninja Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Yeah, i know, i know.. 7138841[/snapback] ---------------- Æh. Gymteori og fysikk er gidd, jeg blir hjemme. Vente på at det blir såpass seint at manna tror på den derre.. "Læreren sku på kurs..". Også ringe spørre om jeg kan ta smashen hennes. Jeg har cola Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Yeah, i know, i know.. 7138841[/snapback] ---------------- Æh. Gymteori og fysikk er gidd, jeg blir hjemme. Vente på at det blir såpass seint at manna tror på den derre.. "Læreren sku på kurs..". Også ringe spørre om jeg kan ta smashen hennes. Jeg har cola 7138907[/snapback] you sneaky ... Smash er farlig godt! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 you sneaky ... Smash er farlig godt! 7138923[/snapback] Fnis Det er rett og slett skummelt godt. Og den posen har liggi i kjøleskapet og frista i et par dager nå Vel, Ida goes dyke igjen. Snakkast seinere (; Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har filmet interjuv. Kameraet var tungt og jeg fikk krampe i armen. Nå kjeder jeg meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Smash er farlig godt! 7138923[/snapback] QFT! Bah. Posten suger hesterompe. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Smash er farlig godt! 7138923[/snapback] QFT! Bah. Posten suger hesterompe. 7139027[/snapback] lemme guess! Du har bestilt noe som bruker lang tid på å komme? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 clvn: Ikke bare det. For det første har det brukt en uke på å komme, men det er jeg vant til, og jeg har etter hvert akseptert at jeg må bestille fra USA hvis jeg vil ha noe levert fort. Tingen er at jeg bestilte "hjem på døren". Jeg fikk beskjed om at det ville bli levert i går. Jeg satt hjemme hele dagen og gjorde lekser, så på TV og nerdet. Dette i stuen rett ved inngangsdøren. Hunden min bjeffer når det kommer folk, pluss at vi har en ringeklokke som høres ganske godt. De eneste som kom mellom klokken fem og klokken ni var en gjeng venner av lillebroren min. Jeg har altså betalt 50,- ekstra for et produkt jeg ikke har fått. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 you sneaky ... Smash er farlig godt! 7138923[/snapback] *drømme om en ekstra stor pose med smash* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) clvn: Ikke bare det. For det første har det brukt en uke på å komme, men det er jeg vant til, og jeg har etter hvert akseptert at jeg må bestille fra USA hvis jeg vil ha noe levert fort. Tingen er at jeg bestilte "hjem på døren". Jeg fikk beskjed om at det ville bli levert i går. Jeg satt hjemme hele dagen og gjorde lekser, så på TV og nerdet. Dette i stuen rett ved inngangsdøren. Hunden min bjeffer når det kommer folk, pluss at vi har en ringeklokke som høres ganske godt. De eneste som kom mellom klokken fem og klokken ni var en gjeng venner av lillebroren min. Jeg har altså betalt 50,- ekstra for et produkt jeg ikke har fått. 7139075[/snapback] Send et klagebrev til posten der du krever refundering av hele fraktbeløpet grunnet avtaebrudd fra deres side. Er du heldig får du igjen penger, noe som jeg annser som en grei løsning Så håper vi du får det! ----- Jeg gikk hjem en kjapp tur i spisefri, og har nå store motivasjonsproblemer med å gå tilbake til de 2 siste timene, da jeg hater læreren, og han hater meg.. Access er nøkkelord nå, og læreren skulle absolutt ikke vært lærer! Motiver meg på 7 minutter! Endret 24. oktober 2006 av clvn Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvorfor motivere? Les tutorials å lær selv Så eier du alle på en evt. prøve Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvorfor motivere? Les tutorials å lær selv Så eier du alle på en evt. prøve 7139199[/snapback] Jupp, men fravær er da dumt... :/ Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hvorfor motivere? Les tutorials å lær selv Så eier du alle på en evt. prøve 7139199[/snapback] Jupp, men fravær er da dumt... :/ 7139202[/snapback] Sant, tilgang på Internett og Access på skolen? Lær selv og sperr lyder ute. Det gjorde jeg når jeg gikk IKT-driftsfag i fjor, hatet programvarelæreren min Endret 24. oktober 2006 av sk1rty Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvorfor motivere? Les tutorials å lær selv Så eier du alle på en evt. prøve 7139199[/snapback] Jupp, men fravær er da dumt... :/ 7139202[/snapback] Sant, tilgang på Internett og Access på skolen? Lær selv og sperr lyder ute. Det gjorde jeg når jeg gikk IKT-driftsfag i fjor, hatet programvarelæreren min 7139210[/snapback] QFT! :-----D Er ikt jeg går nå, og hater denne fyren! Men nå var en fyr kommet til klassen som jeg skal overtale til å bli med på en konsert, så nå har jeg grunn til å gå! Så får jeg heller love meg selv MCdonaldsmat elns i premie Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg gikk hjem en kjapp tur i spisefri, og har nå store motivasjonsproblemer med å gå tilbake til de 2 siste timene, da jeg hater læreren, og han hater meg.. Access er nøkkelord nå, og læreren skulle absolutt ikke vært lærer! Motiver meg på 7 minutter! 7139192[/snapback] Access er kjedelig Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 *snip* Access er kjedelig 7139279[/snapback] jaa Og med læreren her, som hater meg, og som er så tørr at han ikke kan gå i nærheten av flammer i fare for å ta fyr, blir det ikke en bra time.. *vurderer å knekke noe med vilje, så jeg slipper timen* /me neeeed hugs Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Clvn om du hater læreren eller ikke, det spiller ikke noe rolle.. For det går utover deg(LES karakter) ikke læreren.. Så HOLD UT! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 jaa Og med læreren her, som hater meg, og som er så tørr at han ikke kan gå i nærheten av flammer i fare for å ta fyr, blir det ikke en bra time.. *vurderer å knekke noe med vilje, så jeg slipper timen* /me neeeed hugs 7139328[/snapback] *klemmekosemassepå* Jeg har også mongolærer te å lære bort access, men du må bare komme deg gjennom det, for, som Fox sier, det går bare utover deg og karakteren din. Gjorde det med meg i fjor anyways (sjøl om jeg kicka rumpe på eksamen). Du kan komme hit og spise smash og drikke cola med meg etterpå? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Clvn om du hater læreren eller ikke, det spiller ikke noe rolle.. For det går utover deg(LES karakter) ikke læreren.. Så HOLD UT! 7139334[/snapback] ja, vet det.. meeeeen... bah edit: @bazukh: Jaaaa, smash og cola med deg rettferdiggjør alt Endret 24. oktober 2006 av clvn Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 edit:@bazukh: Jaaaa, smash og cola med deg rettferdiggjør alt 7139354[/snapback] Da må du på skola først (Som om jeg er den rette te å si det ) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 edit:@bazukh: Jaaaa, smash og cola med deg rettferdiggjør alt 7139354[/snapback] Da må du på skola først (Som om jeg er den rette te å si det ) 7139379[/snapback] Sitter på skolen nå (noe ikke du gjør^^) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg