fox Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Heh, geografi er ren pugging. Enkelt. 7137006[/snapback] Nei, en nyttig kunnskap når du reiser mye.. Som meg Reiser kanskje minst 4ganger per år.. sjekk signaturen min, gjett hvilken av dem er relevant med dette temaet Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 sjekk signaturen min, gjett hvilken av dem er relevant med dette temaet 7137033[/snapback] Kan det.. kan det.. kan det være.. ROMPA TIL FABIAN STANG? Ååh, den er så distraherende! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Heh, geografi er ren pugging. Enkelt. 7137006[/snapback] Feil! Det er relativt vanskelig. Å pugge i seg selv er ikke vanskelig, men å pugge noe du ikke har interresse for, og som du vet du trolig aldri kommer til å få bruk for senere er hardt. 7137024[/snapback] Den dagen du forteller noen at du skal til landet Afrika vil du innse at du faktisk får bruk for det. Det er allmennkunnskap, og det gjør at du ikke virker som en idiot. Det er ikke snakk om hva man har bruk for, men hvilket inntrykk man gjør på folk. Allmennkunnskaper er viktig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hehe, ta deg en tur til do Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hehe, ta deg en tur til do 7137050[/snapback] Hvorfor skal du alltid ha det til at jeg er kåt på han? Er det så inmari morsomt å spøke med legninga til folk gang på gang på gang? Og det går bra, har alltids spyposer liggende i tilfelle jeg skulle få bruk for det. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 "Bøffe pc-en i morgen.." Altså.. Erlend er ikke hjemme uansett! Men jeg vil heller ut og være sosial, i grunn. Nå bare sitter jeg her og døser i noen minutter før jeg legger meg. 7136947[/snapback] Ja, bøffe pc'n! Erlend» said:Skal på to øvelser i morra, og Vegard skal sikkert bøffe pc-en Ja, jeg vil til Oslo og være litt sosial med deg, Erlend og Vetle en gang! Da var kveldsmat spist og nattens mørke synker innover Norge i håp om å spre frykt blandt innbyggere! Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) tåler du ikke spøket mitt? uansett du er ikke den eneste som jeg plager.. Alle som nevner rumpa, da sier jeg som regel "Ta en runkerunde" om du tåler det ikke, så jogg hjem og vogg Endret 23. oktober 2006 av Fox Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Heh, geografi er ren pugging. Enkelt. 7137006[/snapback] Feil! Det er relativt vanskelig. Å pugge i seg selv er ikke vanskelig, men å pugge noe du ikke har interresse for, og som du vet du trolig aldri kommer til å få bruk for senere er hardt. 7137024[/snapback] Den dagen du forteller noen at du skal til landet Afrika vil du innse at du faktisk får bruk for det. Det er allmennkunnskap, og det gjør at du ikke virker som en idiot. Det er ikke snakk om hva man har bruk for, men hvilket inntrykk man gjør på folk. Allmennkunnskaper er viktig. 7137047[/snapback] Sant, men at Afrika ikke er hovedstaden i Deli lærte vertfall jeg i 6. klasse. Ungdomsskolen gikk mer ut på useless shit (hvis du ikke er spessielt intressert) som å kunne alle elvene i sør amerika og hvor lange de er, hvem byer de går gjennom ol. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hehe, ta deg en tur til do 7137050[/snapback] Hvorfor skal du alltid ha det til at jeg er kåt på han? Er det så inmari morsomt å spøke med legninga til folk gang på gang på gang? 7137061[/snapback] Du, nå er du litt teit. Kaller man en hetero person for homo, så ler personen. Kaller man en homo for homo, så blir han fornærmet. Burde det ikke være omvendt? Let it go. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er det geografi-skillz å blande sammen ekvator og polarsirkelen? For i så fall går jeg i klasse med et geni. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Må bare le nå, Vegard_ er latterlig.. but dude, where is mushi? Endret 23. oktober 2006 av Fox Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Må bare le nå, Vegard_ er latterlig.. 7137131[/snapback] Utdyp, plz. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Sjekk forrige side... Eller må jeg forklare åffer? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Sjekk forrige side... Eller må jeg forklare åffer? 7137150[/snapback] Hvorfor skal du alltid ha det til at jeg er kåt på han? Er det så inmari morsomt å spøke med legninga til folk gang på gang på gang? 7137061[/snapback] Var det dette du mente var latterlig? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 and therefore the "utenforstående" could never know about “that business”. Bytt ut norsk med eng takk Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 and therefore the "utenforstående" could never know about “that business”. Bytt ut norsk med eng takk 7137179[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=474228&st=600 ? Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Sjekk forrige side... Eller må jeg forklare åffer? 7137150[/snapback] Hvorfor skal du alltid ha det til at jeg er kåt på han? Er det så inmari morsomt å spøke med legninga til folk gang på gang på gang? 7137061[/snapback] Var det dette du mente var latterlig? 7137176[/snapback] Han nevnte rumpa til Fabian Stang i avataren min, da spøkte jeg litt og sa at han burde ta en tur til do.. Dermed reagerte han og sa at jeg gjorde narr av hans legning.. Det er latterlig! En bi reagerte når jeg spøkte, og hetero lo bare når jeg spøkte med dem.. Litt ironi.. Som Steffyboy har nevnt i forrige side Tenkte ikke en gang på hans legning. Spøkte bare, et uskyldig spøk PS; kan legge til det er derfor jeg ikke gidder å være venner med de fleste homse, for de tåler ingen ting.. Men jo har noen homse venner, og de tåler.. (Takk gud for det) Endret 23. oktober 2006 av Fox Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Han nevnte rumpa til Fabian Stang i avataren min, da spøkte jeg litt og sa at han burde ta en tur til do.. Dermed reagerte han og sa at jeg gjorde narr av hans legning.. Det er latterlig! En bi reagerte når jeg spøkte, og hetero lo bare når jeg spøkte med dem.. Litt ironi.. Som Steffyboy har nevnt i forrige side Tenkte ikke en gang på hans legning. Spøkte bare, et uskyldig spøk 7137208[/snapback] Jeg har fått inntrykk av at du sier noe sånt hver gang baken til han duden blir nevnt, så jeg skjønner godt at han blir irritert. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Sa det til ham kun én gang. Men har sagt det mange ganger ja, på forskjellige personer.. Når folk gjør narr av avataren min eller noe sånt, da har jeg faen meg rett til å forsvare meg og kødde med dem Endret 23. oktober 2006 av Fox Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Må bare le nå, Vegard_ er latterlig.. 7137131[/snapback] Sant det noen ganger! Men da får jeg sette meg ned med laptopen og mishandle piltastene litt i Stepmania før jeg legger meg. Natta, Vegard_ og Hippie-Erlend! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg