Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det morsomme quotes i signaturen dagen?

7136908[/snapback]

Er det noensinne ikke?

7136916[/snapback]

Jeg vet ikke, vanligvis leser jeg ikke signaturene til folk, men startet med det idag og ser at det er masse quotes ute å går.. får vel nesten finne en morsom quote selv.

Lenke til kommentar
Erlend sa til meg at du skulle bøffe pc'n i morra. Ser ut som du har gjort det alt, Vegard! :wee:

7136939[/snapback]

"Bøffe pc-en i morgen.." Altså.. Erlend er ikke hjemme uansett! :p Men jeg vil heller ut og være sosial, i grunn.

Nå bare sitter jeg her og døser i noen minutter før jeg legger meg. :wee:

Lenke til kommentar

Hva skjer med at alle er gode i geografi?

Ble bedt om å gå opp og finne "Djakarta" på kartet i dag. Tok kanskje et halvt minutt, for jeg ante ikke at det staves med D.

Lenke til kommentar
Hva skjer med at alle er gode i geografi?

Ble bedt om å gå opp og finne "Djakarta" på kartet i dag. Tok kanskje et halvt minutt, for jeg ante ikke at det staves med D.

7136964[/snapback]

Herlich! Jeg fikk 5 i geografi på ungdomsskolen. Alle vet vel at Mjøsa er norges lengste elv. :ermm:

Lenke til kommentar
Herlich! Jeg fikk 5 i geografi på ungdomsskolen. Alle vet vel at Mjøsa er norges lengste elv. :ermm:

7136978[/snapback]

Huff, jeg klarte å forveksle Gudrbandsdalslågen med Glomma. Fy, det var flaut. >.<

For å si det sånn.. Geografi er det eneste som hindrer meg i å få 6 i samfunnsfag. :p Men satser på å få det i år. *Pugge kart*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...