Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

*se nøye på bildet*

1200w?

7136712[/snapback]

Jada ordentilge phoenix gold watt, ikke noe juks og fanteri der i gården nei. 1 slik til hvert element baki der må da funke.

Bare teste for morro skyld en liten periode :mrgreen:

7136741[/snapback]

"dunk-dunk" :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare passe på å stå utafor bilen når jeg fyrer opp første gangen så jeg slipper å dævve

edit: Zlatzman: begynner å få langt du da eller? ^^ tar mitt jevnt og trutt jeg. har fått opp litt igjen nå da. Men er så stress og spare når folk sier jeg må ta det :p

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Husk å sveiv ned sidevinduene og, så trykket ikke sprenger de :mrgreen:

7136777[/snapback]

Altså jeg kan ikke skjønne hvordan dette skal ende. Det jeg har nå dunker helt ekstremt. og det er 250 watt rms og 500watt peak subber. De jeg får snart nå er 2000\4000. Det kjem til å gå så sinnsykt til helvete

Lenke til kommentar
edit: Zlatzman: begynner å få langt du da eller? ^^ tar mitt jevnt og trutt jeg. har fått opp litt igjen nå da. Men er så stress og spare når folk sier jeg må ta det :p

7136769[/snapback]

Sånn passe fyldig. Dessverre gjør jeg for lite med det, så jeg begynner å se ut som en boms.

Lenke til kommentar

7136769[/snapback]

Sånn passe fyldig. Dessverre gjør jeg for lite med det, så jeg begynner å se ut som en boms.

7136826[/snapback]

Slik det skal være det :)

Lenke til kommentar
Husk å sveiv ned sidevinduene og, så trykket ikke sprenger de :mrgreen:

7136777[/snapback]

Altså jeg kan ikke skjønne hvordan dette skal ende. Det jeg har nå dunker helt ekstremt. og det er 250 watt rms og 500watt peak subber. De jeg får snart nå er 2000\4000. Det kjem til å gå så sinnsykt til helvete

7136802[/snapback]

Tja, ville ikke maxa de ut mens de står i bilen, værtfall :dontgetit:

Det er ganske mye watt, det der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...