Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor gammel er du nå? :ohmy:

7136205[/snapback]

blir 20 til jul.

Har du mer igjen? Kan godt ta litt i bytte for lua. :dribble: (Knut elske Toblerone)

7136209[/snapback]

blir "litt" dyrt å sende tung toblerone i posten da :p Ellers hadde jeg gjort det. :) De har den på butikken da, bare at de er knøttsmå. :(

Lenke til kommentar
Folk som lever veldig usunt uten å legge på seg, øker sjangsen for blodpropp! Det har en venninne av meg sett på tv. :ph34r:

7136192[/snapback]

Ikke for å være frekk, men det veit vel alle fra før? :hmm:

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Folk som lever veldig usunt uten å legge på seg, øker sjangsen for blodpropp! Det har en venninne av meg sett på tv. :ph34r:

7136192[/snapback]

På TV var det en mann som sa man ikke skulle høre på det folk med MacGyver i avataren sa.

7136213[/snapback]

O RLY?

Vel, da skal dere bare fortsette å være usunn. :)

Lenke til kommentar
Har du mer igjen? Kan godt ta litt i bytte for lua. :dribble: (Knut elske Toblerone)

7136209[/snapback]

blir "litt" dyrt å sende tung toblerone i posten da :p Ellers hadde jeg gjort det. :) De har den på butikken da, bare at de er knøttsmå. :(

7136223[/snapback]

Hadde ikke tenkt å gjøre det uansett.

Når jeg sier at lua er gratis, så er den gratis. :)

Lenke til kommentar

7136192[/snapback]

jeg er 178 høy og veier 62kg, har siden jeg var ca 12 år bare spist søppelmat..siden da døde mamma og pappa gadd ikke lage mat...Jeg lever fortsatt...

Lenke til kommentar

7136192[/snapback]

På TV var det en mann som sa man ikke skulle høre på det folk med MacGyver i avataren sa.

7136213[/snapback]

De sier all slags bullshit på TV, dude.

Lenke til kommentar

7136192[/snapback]

jeg er 178 høy og veier 62kg, har siden jeg var ca 12 år bare spist søppelmat..siden da døde mamma og pappa gadd ikke lage mat...Jeg lever fortsatt...

7136245[/snapback]

Jeg er 1.81, og veier 65.. har nesten kun spist søppelmat helt siden jeg var ca samme alder..

Konklusjon. Leger lyver. :)

Lenke til kommentar

7136245[/snapback]

ærsj. du er tynnere enn meg :hrm: jeg begynte å spise søplemat når jeg var rundt 13-14.

Hvor gammel er du nå? kanskje du leder med noen år..

Lenke til kommentar

7136192[/snapback]

7136245[/snapback]

Det skjer ikke nå.. men om 10år kanskje.... før pleier man å få blodpropp i 50år og oppover, nå får flere og flere blodpropp i tidlig på alder.. 25-40år ca.. pga usunn

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...