Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Åh...

Vondt nå :|

Gymlæreren har åpenlyst innrømt at han elsker å få andre til å ha det vondt.

I alle fall i timene sine.

Han elsker å se at andre så og si skriker i smerte.

Og han lar det gå ut over meg hver jævla gymtime.

Jævla sadist.

Selv om jeg har legeerklæring på at jeg ikke skal kjøres for hardt og at jeg ikke skal springe for mye og sånt, så driver'n meg verst av alle i klassen.

Jeg har så lyst til å bare kline til'n med et balltre eller noe.

Gå amokk.

La han få føle hva smerte er, og hvordan det er føle seg mørbanka etter hver jævla gymtime, ramle sammen av utmattelse, svime av, kaste opp osv.

Helvette faen!

7133111[/snapback]

Så hvorfor i helvete gjør du det han sier da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halveis? Jeg er 1/4 veis. Uansett, engelsken min suger fortsatt.

Hmm, tenker meg at jeg kommer til aa skrive et par paragrafer i deppetraaden etter jeg kommer meg ut av denne helvetes, sadistiske skolen.

7133202[/snapback]

Var ikke meninga å tenke/regne feil.

Lenke til kommentar
Det er ikke ulikt Norge; jo lenger ut på landet du kommer, jo sykere befolkningen er.

Jeg er glad jeg er vokst opp i storbyer.

Du er ikke litt frekk nå? Storbyer er ikke bestandig det beste heller da. Gi meg 10 gode grunner til hvorfor jeg skal bo i Oslo, enn her i Tromsø...

I Oslo finner du ikke en ledig benk om natta å sitte på.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir sendt til überkristne byer hver gang de skal bort der et år. Skal de først oppleve USA, så er det like greit de får oppleve den slik den er, og ikke i kristne, konservative småbyer. Det er ikke ulikt Norge; jo lenger ut på landet du kommer, jo sykere befolkningen er.

7133199[/snapback]

Bismarck er ikke überkristen. Bismarck er akkurat som alle andre byer og steder i USA. Religiost! Jeg har ikke moett en jaevla sjel her som ikke er kristene, utenom noen joder jeg saa i Minneapolis og en muslim som jobbet paa en matvarebutikk.

Lenke til kommentar
Du er ikke litt frekk nå? Storbyer er ikke bestandig det beste heller da. Gi meg 10 gode grunner til hvorfor jeg skal bo i Oslo, enn her i Tromsø...

7133215[/snapback]

Tror han sikta mer til bygder med bodetullinger. Tromsø er da en by.

Lenke til kommentar
Konklusjon: USA is overprotected. Ungdommene får ikke lov å ha det morro en gang.

7133178[/snapback]

Det er det jeg sier. Drittland, men allikevel flott grunnet alt det billige som er her. Jeg kan klaere meg et aar, men ikke faen om jeg skal bo her naar jeg er eldre.

7133194[/snapback]

Drittland? Du synes ikke du dømmer et land på 1/3 av en milliard mennesker og 10 000 kvadratkilometer litt hardt etter 3 måneder i en småby?

Lenke til kommentar
Det er ikke ulikt Norge; jo lenger ut på landet du kommer, jo sykere befolkningen er.

7133215[/snapback]

Tromsø er en by. 10 grunner var for øvrig litt mye å forlange, antok du at 5 ville vært for enkelt?

Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir sendt til überkristne byer hver gang de skal bort der et år. Skal de først oppleve USA, så er det like greit de får oppleve den slik den er, og ikke i kristne, konservative småbyer. Det er ikke ulikt Norge; jo lenger ut på landet du kommer, jo sykere befolkningen er.

7133199[/snapback]

Bismarck er ikke überkristen. Bismarck er akkurat som alle andre byer og steder i USA. Religiost! Jeg har ikke moett en jaevla sjel her som ikke er kristene, utenom noen joder jeg saa i Minneapolis og en muslim som jobbet paa en matvarebutikk.

7133220[/snapback]

Du viser egentlig at du ikke har peiling med sånne setninger, er du ikke enig? Jeg skjønner frustrasjonen, men tenk før du skriver, så slipper du å dumme deg ut.

Lenke til kommentar
Konklusjon: USA is overprotected. Ungdommene får ikke lov å ha det morro en gang.

7133178[/snapback]

Det er det jeg sier. Drittland, men allikevel flott grunnet alt det billige som er her. Jeg kan klaere meg et aar, men ikke faen om jeg skal bo her naar jeg er eldre.

7133194[/snapback]

Drittland? Du synes ikke du dømmer et land på 1/3 av en milliard mennesker og 10 000 kvadratkilometer litt hardt etter 3 måneder i en småby?

7133225[/snapback]

Jeg dommer landet etter reglene som er her. Mange idiotiske regler. USA snakker om freedom, noe de igrunn ikke har. Allikevel er det noen ting som er ganske saa flott med USA. Litt hardt aa bestemme seg om man liker det eller ikke.

Men jeg maa bytte klasse naa. Ser dere om 5 min!

Lenke til kommentar

7133220[/snapback]

Jeg skal i allefall aldri dra til USA etter alt jeg har hørt om det.

Jeg hater religion!

Jeg hater å dra på fest uten å drikke!

Og jeg hater innetider!

Lenke til kommentar

Jeg hater religion!

Og jeg hater innetider!

7133261[/snapback]

qft!

Jegg drar nok dit igjen når jeg vokser opp, men da drar jeg til vestkysten.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Så hvorfor i helvete gjør du det han sier da?

7133211[/snapback]

For ikke å stryke i gym igjen?

Evt. for å for en gangs skyld få en karakter bedre enn 2 i drittfaget?

Har jo den hyggelige historien med gymkarakteren min fra GK...

Du ligger og vipper mellom 3 og 4. Du er nærmere 4 enn 3, men vi vet begge to at du ikke er annet enn en 3er og alltid vil være det, derfor gir jeg deg 3, selv om du har gjort en god nok innsats til å fortjene 4.

Ferdig med den saken.

Jeg orka ikke klage en gang.

edit:

Btw så i RPP det med å klippe seg. Du burde klippe deg, kort hår var rått på deg  :thumbup:

7133153[/snapback]

Lille smurf, du må ha såpass lengde på det sånn at du får rufsa det opp med voks. Det så tøft ut :cool: Du så nesten ut som en helt annen person! Kledde deg über.

He he, jo takk.

Får vel kanskje gå tilbake til det.

Min opprinnelige plan var hanekam til jul.

Typ rød <3

Evt. bare skinne meg (unntatt kinnskjegget :love:) og bare ha igjen panneluggen og farge den blå eller noe :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Tilbake etter aa sprunget over hele gaarsplassen til et nytt bygg der jeg har fotografi.

7133215[/snapback]

Tromsø er en by. 10 grunner var for øvrig litt mye å forlange, antok du at 5 ville vært for enkelt?

7133199[/snapback]

7133220[/snapback]

Du viser egentlig at du ikke har peiling med sånne setninger, er du ikke enig? Jeg skjønner frustrasjonen, men tenk før du skriver, så slipper du å dumme deg ut.

7133242[/snapback]

Det er ikke aa dumme meg ut naar jeg sier at USA er religiost. Det er noe alle vet, og jeg er 100 % sikker paa at Bismarck er like religiost som alle andre steder, men ikke mer.

Lenke til kommentar
Tror jeg skal spise nå. Har ikke spist på nesten et døgn, og det jeg spiste da kasta jeg opp igjen. Får håpe magen min vil ha mat idag. Begynner å bli litt irritert.

7133300[/snapback]

Høres ut som meg i fjor sommer det.

Hadde et skikkelig jævlig angstanfall og var hjemme alene og klarte ikke å få i meg næring på et par dager.

Alt sammen kom opp igjen.

Så på den tredje dagen klarte jeg å drikke litt vann.

På den fjerde dagen litt mer vann.

På den femte dagen spiste jeg et halvt knekkebrød uten noe på, og mot slutten av uka, var jeg kommet meg nok til å spise et helt pizzastykke og drikke en halv cola :p

Gud, hvor jeg savner det å bare slappe av med en iskald Coca-Cola.

Glassflaske så klart. :love:

Har faen meg ikke rørt brus siden 5. juni nå...

Jævla rehab og teite viljestyrke og stae meg :/

Lenke til kommentar

Jeg hater religion!

Og jeg hater innetider!

7133261[/snapback]

La meg introdusere deg til et fenomen jeg kaller Spring Break.

7133313[/snapback]

Det er jo da selvsagt noe som er posetivt her ogsaa :wee:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Det er ikke aa dumme meg ut naar jeg sier at USA er religiost. Det er noe alle vet, og jeg er 100 % sikker paa at Bismarck er like religiost som alle andre steder, men ikke mer.

7133322[/snapback]

Du må gjerne være 100% sikker, men det gjør det ikke 100% riktig. Les litt om kvalitativ vs kvantitativ forskning, så vil du innse at det du sier er basert på det samme som de fleste rasistiske meninger stammer fra; rykter og dårlige erfaringer.

Lenke til kommentar

7133322[/snapback]

Du må gjerne være 100% sikker, men det gjør det ikke 100% riktig. Les litt om kvalitativ vs kvantitativ forskning, så vil du innse at det du sier er basert på det samme som de fleste rasistiske meninger stammer fra; rykter og dårlige erfaringer.

7133347[/snapback]

Sier du naa at USA ikke er veldig religiost? Det er nok noen som er som oss her, men de fleste her har en form for religios tro.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...